Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Guldfeldt
Hej alle sammen
Jeg havde en diskussion med min roomie forleden, omkring det at sætte en seddel på et LED tv med et stykke tape.

Historien gik på at jeg skulle huske ham på noget, og valgte så at knalde en seddel op på hans LED tv. Efterfølgende flejner han helt ud på mig over det, og siger skærmer tager skade af det.
Nu har vi så indgået et væddemål om dette, da jeg mener at skærmen ikke tager skade af et lille stykke tape.

Er der nogle af jer der ved noget, ellers kender til et sted hvor man kan læse sig frem til dette?

På forhånd tak

- Mikkel
Af Otto J
Guldfeldt skrev:Hej alle sammen
Jeg havde en diskussion med min roomie forleden, omkring det at sætte en seddel på et LED tv med et stykke tape.

Historien gik på at jeg skulle huske ham på noget, og valgte så at knalde en seddel op på hans LED tv. Efterfølgende flejner han helt ud på mig over det, og siger skærmer tager skade af det.
Nu har vi så indgået et væddemål om dette, da jeg mener at skærmen ikke tager skade af et lille stykke tape.

Er der nogle af jer der ved noget, ellers kender til et sted hvor man kan læse sig frem til dette?

På forhånd tak

- Mikkel
Du kan godt bestille fadøl. Det er ikke SIKKERT at skærmen har taget skade men belægningen på skærmen kan bestemt godt tage skade af den behandling.
Af JesperKeller
Som sagt vil den plastik-coating der er foran en LED skærm godt kunne tage skade, men er det noget almindeligt billigt tape, som ingen klister evne har alligevel vil jeg ikke mene den har taget skade - Dog hvis du har være en rigtig idiot at bruge gaffa-tape, så vil jeg nok sige du er på den :D
Af PhDream
Enig med de andre kommentarer + at det også afhænger af, hvor længe tapen har siddet på, om limen har haft tid nok til at sætte sig ordentligt fast.

Hvis du nu havde brugt en helt almindelig post-it, ville det have været din roomie, som skulle give øl.
Af -jacob
Hvordan i alverden kan du overhovedet finde på at klistre noget fast på hans skærm i første omgang? jeg kan sku godt forstå at han blev sur, det var jeg også blevet, det er da fuldstændigt tåbeligt.
Skriv det på hans pande med en pen eller bind hans snørebånd sammen, men lad være med at risikere at ødelægge hans TV.
Af TheGreatGazoo
Ret respekt- og tankeløs opførsel, ligemeget hvor god eller dårlig en tape der er tale om. Håber ikke du formåede at skade hans skærm.