Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af vinter
Hej, jeg er ude efter et vægbeslag der kan dreje næsten 180 grader, skal kunne drejes til en tilstødende stue. Kan det overhovedet lade sig gøre, tror I?

Har kigget på dette : http://www.peopleoflava.com/mounts/wfix/lwf-223-tilt/

tror I det vil virke, og/eller har I nogle andre bud? Det er til en 40 tommer, men det vejer kun 12-13 kilo, og det nævnte supporterer op til 20 kg...

Takker, M
Af BrianH
Du vi altså montere beslaget ved en dør, og kunne dreje tv'et 180 grader rundt, så dem på den anden side af døren kan se tv?

Kender ikke beslaget du linker til, men synes da at kunne se, at uanset om hængslerne kan dreje rundt, så vil skærmen ramme den arm den sidder på.

Du MENER 180 grader, og ikke 90 - ikke?
Senest rettet af BrianH 04 feb 2012, 17:26, rettet i alt 1 gang.
Af vinter
BrianH skrev:Du vi altså montere beslaget ved an dør, og kunne dreje tv'et 180 grader rundt, så dem på den anden side af døren kan se tv??
Hej, præcis. Det er netop det jeg vil opnå.

Nogle forslag til beslag? Tror jeg skriver til de her Lava folk i Sverige
Af vinter
tidyole skrev:Montere det på døren 8)

ellers
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... M901L.html
Tak for bud, der er desværre ngen dør, det er en tilstødende stue... ;)

godt bud på beslag, det ville faktisk virke fint, bortset fra det ikke kan svinge den anden vej! har skrevet til de her lavafolk, så må vi se.

takker
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad mener du med at det ikke kan svinge "den anden vej"? Du har det vel hængende fladt i den ene stue, og så svinges det ud i døråbningen når der skal ses TV i den anden? Det kan beslaget i tidyoles link jo godt?
Af vinter
Torben Rasmussen skrev:Hvad mener du med at det ikke kan svinge "den anden vej"? Du har det vel hængende fladt i den ene stue, og så svinges det ud i døråbningen når der skal ses TV i den anden? Det kan beslaget i tidyoles link jo godt?
Ja, det er lidt bøvlet, men tv kigning i den store stue foregår 90 grader i den modsatte retning! dvs det vil hænge pænt ind mod væggen når det ikke er i brug...når der så skal ses tv i stuen, drejes det 90 grader til en side. Når der skal ses fra andet rum, drejes det 180 grader den anden vej. Vi gør dette i dag via et lille tv bord...