Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Som i kan se er jeg ude efter et nyt tv, jeg har kigget lidt i stil som på ; http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -le-40d504 ,men jeg ved ikke helt om det er en fair pris, eller om der kan findes en som er billigere, som kan det samme. fjernsynet skal helst kunne trække en playstation 3. I må gerne sende forslag, prisklassen ligger ved 2-3000 kroner, den må gerne komme lidt over, men ikke meget.
Af PeterD
Med alt respekt for dit budget er der ikke mulighed for at vælge og vrage blandt de førende mærker til en pris på omkring de 2000 kr....... O-O
................ men hvis du også skal de lidt tv engang i mellem vllle en plasmaskærm være et ok valg. Ved så ikke om du har plads til en 42" på en 100 cm i bredden, (Bilka sælger et C3 til 3000 kr. hvis det da ikke er udsolgt...ellers kunne en LCD skærm 32C4 med en bredde på 73 cm være en mulighed. Godt nok lige været på tilbud i Elgiganten til 1800 kr. (for 2 uger siden) men kan jo være det kommer igen...

PS3 og plasma går uden problemer, (B , hvis du ikke spiller 7-8 timer hver dag eller efterlader stillbilleder på skærmen natten over.....