Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pimp66
Jeg havde samsung led C7705 før og idag ska have nyt
tv, ved bare ikke om jeg ska have samsung tv igen fordi
jeg synes at det var meget clouding på c7705 led. Og nu
er jeg bange for at købe D7005 led igen.. Hvad synes i?
Der er mange da klager over samsung led tv osv.. Hjælp. :-$
Af DavidHimself
Hvor stort skal det være, hvor skal det stå, hvad skal det koste og hvad skal du bruge det til? :)
Brugeravatar
Af edinger
Hvis du allerede er opmærksom på clouding-problematikken og er bekendt med fortsatte problemer på Samsungs 2011-modeller, har du vel allerede givet dig selv argumentet for IKKE at vælge (Samsung) LCD igen.

Clouding skulle dog være mindre udtalt på 6000-serien.

Er clouding dog en deal breaker, kan du jo overveje plasmaudgaven af D8005, som er én af markedets allerbedste skærme.
Af pimp66
Det skal kun vær 46 fordi damen tillader ikke større
og den skal stå i stuen, til se film og spille lidt engang i
mellem. Fordi jeg forstået at led ikke er super til at spille meget på så derfor har tænkte mig at købe monitor eller plasma senere hen..

Og nej jeg har ikke sagt til mig selv at jeg ikke ska have samsung tv mere. :-D jeg vil ellers gerne købe phillips topmodel men Fona sælger ikke Phillips topmodel..
Desværre :-S. De sælger heller ikke LG tv :-S jeg kan ikke lige Sony,s tv begrund a front glas på det topmodel.. Tak fordi i gider og hjælpe.. ;-)
Af PeterD
Nu ved jeg ikke hvor i landet du opholder dig og

Kan godt være det ikke hjælper en disse, men alligevel: BILKA i Fields har Panasonic 42" C3 til 3000 kr...

Kan du få fingre i et sådan bliver konen glad for 2 ting: Størrelsen og Billedkvaliteten...og der er stadig råd til blomster..... :)

Ellers prøv komplett.dk eller wupti.com