Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holm76
Jeg har søgt med lys og lygte på nettet og fundet nada. Eller jeg har fundet en masse løsnings forslag som at vælge et andet land og at ændre land i service menuen, men den er grået ud så den kan jeg slet ikke ændre! Og det med at ændre land inde i selve menuen har heller ingen effekt.

Kan det virkelig passe at man i 2012 kan købe et TV hvor det ikke er muligt at placer kanalerne der hvor jeg gerne vil ha dem?

Jeg mener, i 1969 kunne man sende en mand til månen...

Sorry hvis denne har været oppe og vende en milliard gange. Im new here so be gentle with me :)
Af AndersBaun
1 - hent programmet "samsung chanel editor"

http://www.softpedia.com/get/Others/Mis ... itor.shtml

2 - overfør din kanaliste fra tvét til en USB stick

3 - åben dit program på computeren, og load kanalisten fra USB stick

4 - nu kan du "Drag & Drop" som du vil i din kanalliste

5 - luk og gem

6 - smid USB stick i dit tv igen, og overfør kanaliste til tvét
Holm76 skrev:Jeg har søgt med lys og lygte på nettet og fundet nada. Eller jeg har fundet en masse løsnings forslag som at vælge et andet land og at ændre land i service menuen, men den er grået ud så den kan jeg slet ikke ændre! Og det med at ændre land inde i selve menuen har heller ingen effekt.

Kan det virkelig passe at man i 2012 kan købe et TV hvor det ikke er muligt at placer kanalerne der hvor jeg gerne vil ha dem?

Jeg mener, i 1969 kunne man sende en mand til månen...

Sorry hvis denne har været oppe og vende en milliard gange. Im new here so be gentle with me :)
Du har kigget under Menu > Kanal > Rediger Kanalnummer at denne står til Aktiver?

Hvorfor den ikke er aktiveret fra start af, er et stort mysterium.
Af Samsung40d6505
Derefter <smart/HUB>, vælg ikonet <kanal>, flyt curser op i rediger og tryk ok, og så kan du flytte rundt på dine kanaler samt slette dem du ikke anvender
Af AndersBaun
Samsung40d6505 skrev:Derefter <smart/HUB>, vælg ikonet <kanal>, flyt curser op i rediger og tryk ok, og så kan du flytte rundt på dine kanaler samt slette dem du ikke anvender
Ja...og efter 15 min. er dine fingre faldet af, og du har flyttet 3 kanaler....

Brug min metode...nemt og hurtigt
Af Holm76
Samsung40d6505: Det er også den metode Samsung Support har anbefalet mig at bruge, men NØJ hvor tager det bare lang tid!

bleed_blue: 'Rediger kanalnummer' er aktiveret.

AndersBaun: Fancy methode. Den vil jeg sgu bruge. Tak.

All: Om jeg da begriber at SAMSUNG ikke har fundet denne metode for vanskelig at bruge og opdateret det med noget nemmere. Tror lige de mangler at køre Usability tests på deres firmwares :)

Thanks all.
Af Holm76
AndersBaun: Du er GUD. Jeg har lige rokeret rundt på alle kanalerne UDEN at thumbgrinde remoten. Sikke en gladelig overrakelse :)