Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pazzoa
Da jeg ingen forstand har på TV og hvad der begår sig i denne verden, har jeg nu valgt at søge hjælp. Jeg søger et TV der kan være langtidsholdbart og som samtidigt har en fin kvalitet og gode funktioner. Hvad bør jeg kigge efter? I skal være meget velkomne til at linke til et par eksempler.

Prisklassen skal være imellem 3-5000 kr.

Håber i at være søde at hjælpe mig. (B
Af Chaui
Du er nok nødt til at give os en størrelse på tv'et du ønsker. og da det ikk er mere end 3.000-5.000kr går jeg ud fra vi er nede i 32-37".

Men uanset hvad er det svært og kræve langtidsholdbart, kvalitet samt funktioner, når man snakker så få penge.

Men kom med en størrelse, det er en start :)
Af pazzoa
Ja selvfølgelig glemte jeg det vigtigste :p

Gerne et 40' TV, og ja mht. kvalitet har du nok ret. Men kom gerne med et par gode bud. (B
Af DavidHimself
Et bud i den "dyre" endnu kunne være 40PFL6606T - den ligger meget lidt uden for budget, men et kig værd.
Alternativt kunne jeg anbefale dig at se på 50U30E (lidt større - det er en fordel, men stadig et fedt tv som passer på budgettet).

Skal vi længere ned i pris - så er det samsungs 5000 serie (5005 eller sådan).

Skal vi længere ned kommer vi ned i noget billigst LG, som: 42LK430N eller 42LV355N osv osv
Brugeravatar
Af edinger
Hvad du skal kigge efter, kommer an på, hvad din reference er, og om du har en foretrukken paneltype.

Eller sagt på en anden måde: Ønsker du det mest korrekte billede til prisen – og det kan godt virke lidt fersk i farverne – ELLER er du mere til knald på farverne og/eller superflydende billeder?

Ovenstående er temmelig væsentligt at have gjort sig klart, når man søger råd i et forum som dette.

Ofte er der nemlig ikke overensstemmelse mellem, hvad folk synes er flot at se på, og hvad der så egentlig udgør et korrekt billede.

Man risikerer derfor at komme hjem med en skærm, som alle nørderne falder i svime over, men som man selv synes er helt forkert.

- Derfor! ;)