Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej jeg står og i skal have fat i et tv min. 46" og gerne 50".

Jeg er ikke fanatisk eller noget. Det skal bare bruges til alm. TV og film fra diverse medier. Men nu er jeg godt nok blevet forelsket i panasonic gt30, da det er tyndt, har stikkene i siden og for neden, samt jeg har en ide om at jeg ville blive glad for noget 3d når der rigtig skal leges biograf :D
Jeg ville altså gerne ofre en smule ekstra for et slankt design og noget 3d, derfor g30 ikke er så tiltrukkende.

Men har i en ide om gt30'eren ville falde meget i pris når gt50'eren kommer på markedet og hvornår vi kan forvente at se gt50'erne i butikkerne?
Af bobske
Der er intet officielt fra Panasonic endnu om præcis dato eller pris, så det her er ren gæt baseret på tidligere lanceringer:

GT50 kommer højst sandsynligt i slut marts - måske endda lidt før. Startprisen på 50' vil nok ligge på 13k. Her er mit gæt at GT30 nok vil være på 10-11K.

Medmindre du køber den brugt er der altså ikke såå meget at spare, og med GT50 får du (hvis man skal tro panasonic) "twice the black levels of last year's" (http://www.cnet.com.au/panasonic-gt50-p ... 329326.htm)

Det har ret meget at skulle sige for billede kvaliteten, så jeg ville nok vente og se hvad testene for GT50 siger, for at se om dette bare er fis eller om der er noget om snakken.
Brugeravatar
Af edinger
Jeg overvejer selv at skifte til ST50, som lander mandag den 12. marts mellem kl. 10.00 og 14.00... 8)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Panasonic afslører de europæiske varianter, priser og lanceringsdatoer på et en event i Tyskland i omkring 20-21. februar. FlatpanelsDK og med og vi har mere information - også omkring danske priser - heromkring :)
Af hurrij
Det lyder lækkert. Jeg venter da spændt på at læse mere om de europæriske modeller, så venter da bare spændt noget tid endnu og ser om jeg ikke skal have et i den nye serie istedet :)