14 jan 2012, 14:54
I dag tog jeg glad med konen til Fona i Ballerupcenteret. Hun havde indvilliget i, at vi skulle købe et panasonic 55vt30. Vores begejstring var da også stor, da vi så en film fra en tilsluttet blurayafspiller rulle hen over skærmen. Den venligt sælger gav mig fjernbetjeningen, så jeg kunne lege lidt. Og så skete det... Jeg skiftede over på tv2, hvor en live-udsendelse om dronningens jubilæum kørte hen over skærmen --- og nøøøøj hvor så det ringe ud. Teksten var dobbelt og billedet slet og ret super ringe. Øv øv. Dér røg konens (og nok også lidt min) begejstring for 55-versionen.
I butikken havde de også et samsung 55d8005, og min umiddelbare vurdering er, at tv2-programmet stod pænere på denne skærm.
Nu overvejer vi faktisk enten at købe et 50gt30 - eller måske endda bare beholde det tv, vi har.
Hvordan vurderer I, at "almindelig" tv tager sig ud på et 55" hhv 50" tv?
NB! Det skal nævnes, at jeg drages af panasonic vt30, da jeg holder af at se film, men realistisk set, så bruges vi nok kun 10% på film, og resten på tv.
I butikken havde de også et samsung 55d8005, og min umiddelbare vurdering er, at tv2-programmet stod pænere på denne skærm.
Nu overvejer vi faktisk enten at købe et 50gt30 - eller måske endda bare beholde det tv, vi har.
Hvordan vurderer I, at "almindelig" tv tager sig ud på et 55" hhv 50" tv?
NB! Det skal nævnes, at jeg drages af panasonic vt30, da jeg holder af at se film, men realistisk set, så bruges vi nok kun 10% på film, og resten på tv.