14 jan 2012, 12:32
Bilka har i næste uge Samsung UE40D5005P til 4000 kr.
http://viewer.zmags.com/publication/6e5 ... 6e5bd2ad/5
Jeg går netop og leder efter et 40" tv til ca. 4000 kr., så er mit spg. jo, er det det bedste køb når prislejet ligger ved ca. 4000 kr.
Af det jeg kan læse mig til er det et rimelig godt fjernsyn og 4000 kr. synes jeg er en rigtig god pris for det tv.
Ønsker/krav/forbrugsmønster:
Tv´et skal hænge på væggen, og det vil derfor være en fordel med stik mod siden.
Der bliver spillet wii på og på et tidspunkt kommer der nok en ps3 ( eller ps4 :-) ).
Tv signalet kommer igennem en parabol modtager
Der skal ses noget fodbold og anden sport.
Det skal stå i en middel lys stue, men vil primært blive brugt om aftenen.
På forhånd tak for jeres store hjælp.
Jeg ved godt at der er nogle tråde om dette tv, men så vidt jeg kan se er det ikke blevet sammenlignet med tv i 4000 kr´s klassen, da det har kostet omkring 5000 kr. førhen.
Jeg er villig til at give en smule mere, hvis der er gode argumenter for dette.
http://viewer.zmags.com/publication/6e5 ... 6e5bd2ad/5
Jeg går netop og leder efter et 40" tv til ca. 4000 kr., så er mit spg. jo, er det det bedste køb når prislejet ligger ved ca. 4000 kr.
Af det jeg kan læse mig til er det et rimelig godt fjernsyn og 4000 kr. synes jeg er en rigtig god pris for det tv.
Ønsker/krav/forbrugsmønster:
Tv´et skal hænge på væggen, og det vil derfor være en fordel med stik mod siden.
Der bliver spillet wii på og på et tidspunkt kommer der nok en ps3 ( eller ps4 :-) ).
Tv signalet kommer igennem en parabol modtager
Der skal ses noget fodbold og anden sport.
Det skal stå i en middel lys stue, men vil primært blive brugt om aftenen.
På forhånd tak for jeres store hjælp.
Jeg ved godt at der er nogle tråde om dette tv, men så vidt jeg kan se er det ikke blevet sammenlignet med tv i 4000 kr´s klassen, da det har kostet omkring 5000 kr. førhen.
Jeg er villig til at give en smule mere, hvis der er gode argumenter for dette.