Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa alle i fantastiske mennesker!

Jeg har mig et Panasonic TX-P37X10Y, med en PS3 som blueray afspiller til..
Overvejer i øjeblikket kraftigt at investere i den overnævnte soundbar, men må med skam indrømme at jeg på ingen måde er skarp til det med elektronik.. :((

Kan se at Arvanien ikke har hdmi stik, så er det overhovedet muligt for mig at få de 3 enheder til at funke sammen??

Er der nogen der har personlige erfaringer med soundbaren er jeg også meget nysgerrig efter at høre dem :)

Håber en kan og vil bruge lidt tid på at svare en fortabt..

Mvh
Allan
ah0803 skrev:Hejsa alle i fantastiske mennesker!

Jeg har mig et Panasonic TX-P37X10Y, med en PS3 som blueray afspiller til..
Overvejer i øjeblikket kraftigt at investere i den overnævnte soundbar, men må med skam indrømme at jeg på ingen måde er skarp til det med elektronik.. :((

Kan se at Arvanien ikke har hdmi stik, så er det overhovedet muligt for mig at få de 3 enheder til at funke sammen??
Du kan sagtens få den til at spille med dit tv (Idet jeg antager at dit tv har en optisk udgang) Jeg kender ikke soundbaren og du bør lytte til den, inden du køber den. Du kan få små surround anlæg til næsten samme pris, hvis jeg lige sammeligner hos Elgiganten.
F. eks. http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... af-yht-294 som jeg i øvrigt heller ikke kender, men som har 4 HDMI indgange til bl.a. Playstation.