Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BalderMcfly
Nu har jeg fuldt med herinde i på flatpanels et godt stykke tid og undrer mig over den manglende debat og omtale af Toshiba skærme. Især 55WL863N synes jeg ser spændende ud til 13000,- Med spec som f.eks:
Micro Dimming (Pro LED 32 edge-dimming)
CEVO Engine
Autokalibrerings-funktion
Indbygget WiFi
PVR
DVB-T2/DVB-C/DVB-S tunere
Super byggekvalitet og design.

Desuden en masse positive anmeldelser på udenlandske sites der påpeger 3D ydelsen som den eneste svaghed.. :o
Det lyder jo næsten for godt til at være sandt..
Jeg har ikke selv set skærmen i den virkelige verden, da den lokale HiFi klub ikke har den udstillet eller på lager.

Er der nogen der har erfaring med denne eller de mindre brødre i samme serie?
Er der mulighed for en test af denne skærm?
Brugeravatar
Af edinger
Jeg synes nu ikke, at det er rigtigt, at Toshiba bliver negligeret her på siden. I hvert fald ikke af Rasmus Larsen. Men måske nok af brugerne.

Toshiba, som jo er et kæmpeforetagende, er lidt et nicheprodukt herhjemme. Ligesom Hitachi og – i mindre grad – Sharp.

WL768 fik dog rigtig flotte ord med på vejen. Så hvis det står sløjt til med salget, er det vist ikke Flatpanels' skyld.
Flatpanels skrev:"Toshiba er ikke kun bedre end den gennemsnitlige 3D LCD/LED-fladskærm, men også den bedste performer på 3D blandt LCD/LED-fladskærme lige nu..."

"...baseret på den gode billedkvalitet og forholdsvis pæne 3D-billedkvalitet, vil jeg gerne understrege, at Toshiba WL768 er et Tv, som bør overvejes i prisklassen."
Af BalderMcfly
Det var nu heller ikke ment som en kritik af flatpanels. :)
Mere som en opfordring til kig på den omtalte skærm, som jeg synes ser spændende og overset ud.

Den postitive omtale af angående lillebror serien gør jo også WL863 skærmen endnu mere interessant.
Brugeravatar
Af edinger
Helt enig.

Jeg forstod det nu heller ikke som en kritik af siden her :)