Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Når jeg skal vælge eksterne indgange, kan jeg vælge imellem HDMI og AV1. Men jeg har ikke noget sluttet til min AV1, det er en scart indgang.
Under indstillinger til eksterne indgange, kan jeg vælge AUTO eller ALTID, til de forskellige HDMI og AV2 indgange. MEN ikke AV1, det er en smule træls. For hvis jeg vil se PIP eller PAP, men den tager automatisk AV1 i stedet for min HDMI indgange.
Kan jeg gøre noget?
Sunny skrev:Når jeg skal vælge eksterne indgange, kan jeg vælge imellem HDMI og AV1. Men jeg har ikke noget sluttet til min AV1, det er en scart indgang.
Under indstillinger til eksterne indgange, kan jeg vælge AUTO eller ALTID, til de forskellige HDMI og AV2 indgange. MEN ikke AV1, det er en smule træls. For hvis jeg vil se PIP eller PAP, men den tager automatisk AV1 i stedet for min HDMI indgange.
Kan jeg gøre noget?
Måske er der tale om "delte" indgange og du skal sætte din afspiller i en anden HDMI indgang? (jeg har nu aldrig hørt om delte indgange mellem analoge og digitale indgange, men een gang skal jo være den første)
Af Sunny
Jeg har prøvet at flytte min HDMI fra nr. 3 til nr. 1 uden held.