Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zarabiuk
T-GAP8DEUC-1021.2

Improve internet network connection when using Smart Hub or Apps
Support to Channel range for Germany KDG Cable broadcast
Support to 3D MPO file
Improve the BBC & BBC I Player connection
Improve PVR recording and replay
Improve connection with CI+
Af tge
er der så også nogle der har prøvet...... :-)

efter jeg prøvede 1019 , og så hvor galt det kan gå med billedet (jeg blev først glad for tv'et igen efter 1020 opdateringen) , så tør jeg dårlig forsøge

man ved hvad man har :(
Af pirke
jeg kører stadig med 1019 og har faktisk ingen problemer.. :-)
med 1018 har jeg haft lidt hakkeri over hdmi .. men nu kører jeg over dlna på 1019 og som sagt ingen problemer.. så jeg er også lidt i tvivl om jeg skulle opdatere.. dont fix it it if its not broken :-)
Af tge
@ pirke

Hmm , præcis sådan jeg havde det med 1018 , det kørte faktisk ok , og så kom 1019 og f...... det hele op :((

1019 ødelagde skarpheden i alt SD materiale hos mig , oplever du ikke det ?

1020 fik rettet det , dog synes jeg det kniber med deinterlacing ind imellem stadig , tænk nu hvis 1021 kan fixe den sidste rest......... :)
Af kaarefc
Er der nogen der ved om "Improve PVR recording and replay" dækker over understøttelse af
NorDig PVR eller om Samsung planlægger at understøtte det på deres eksisterende tv'er?
Af pirke
Er der virkeligt ingen som tør at opdatere til 1021.2  hehe.. jeg var tæt på men jeg gider ikke kalibrere igen efter opdateringen ..

ps. Min SD materiale efter min mening er ok skarp.. det eneste som sagt er mild panorering en gang imellem over dlna på 720p mkv, ved ikke hvordan det går med hdmi da jeg ikke rigtig har brugt hdmi på det sidste..
Af w00tifrutti
Jeg har opdateret mit. Alt kører som det skal, og mine settings forblev som de var før update.
Af pirke
.. hvis du siger det.. :-) jeg opdaterer min 7005 i dag og ser om alt spiller..
Af pirke
fik opdateret i går og alt ser ud til at vikre fint over dlna og alle kanaler .. har ikke test oveR HDMI :-)
Af Fyrsten
zarabiuk skrev:T-GAP8DEUC-1021.2

Improve internet network connection when using Smart Hub or Apps
Support to Channel range for Germany KDG Cable broadcast
Support to 3D MPO file
Improve the BBC & BBC I Player connection
Improve PVR recording and replay
Improve connection with CI+
Hej Zarabiuk, hvor finder du disse oplysninger ? syntes det er virkelig belastende at man ikke ved hvad opdateringerne indeholder.

Jeg har også opdateret til 1021,2 uden nogen problemer med denne version, læs her hvorfor.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... f-sig-selv
Af zarabiuk
Man går ind på Samsungs hjemmeside for UK og finder firmwaren der. Efter "Upgrade File(USB type)" er der en blå prik med et spørgsmålstegn. Hold musen på prikken og voila ;)
Af Fyrsten
zarabiuk skrev:Man går ind på Samsungs hjemmeside for UK og finder firmwaren der. Efter "Upgrade File(USB type)" er der en blå prik med et spørgsmålstegn. Hold musen på prikken og voila ;)
Tak, har altid besøgt den danske side, der står det nemlig ikke.
Af zarabiuk
Nej det gør det nemlig ikke, og det har også irriteret mig. ;)