Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har købt et samsung 8005 tv og er egentlig rigtig glad for det...!
Men det frustrerer mig, at jeg hver gang jeg bruger tv´et skal logge på mit trådløse netværk - der virker som om, det ikke husker netværket/IP-adressen fra gang til gang.
Det burde vel ikke være nødvendigt at gøre det manuelt hvergang - hva skal jeg gøre for at tv´et automatisk selv logger på netværket, når jeg tænder det....?

Mvh
Morten
MortenLauritzen skrev:Det burde vel ikke være nødvendigt at gøre det manuelt hvergang - hva skal jeg gøre for at tv´et automatisk selv logger på netværket, når jeg tænder det....?
Heh. Jeg havde faktisk det modsatte problem. Det loggede på det trådløse net, selvom jeg havde trukket et kabel...
Måske er dit signal for dårligt? Er din router sat op til at tildele en IP adresse automatisk?
Af MortenLauritzen
Altså, jeg tror mit signal er godt nok - der er ingen problemer med at bruge det, når jeg manuelt har sat den til at søge efter det samme trådløse netværk gang på gang - troede at den kunne "huske" hvilken wifi den skal bruge, ligesom ens mobiltelefon...? Og det kan den sikkert også, hvis jeg indstiller den rigtigt...
Ja, routeren er vist nok sat op til at søge automatisk IP-adresse. (Den finder i hvert fald selv én, når jeg ber den om det...)