Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er 50" udgaven.

Jeg tænder for fjernsynet og så kommer der en meddelelse om at der er nye kanaler (har Stofa) og jeg kan vælge Exit eller Ok for at installere automatisk.

Jeg vælger at installere de nye kanaler.
Det går også fint. Så mens jeg sidder og bytter om på program pladserne for kanalerne begynder det ligesom at tænde og slukke, og der kommer nogle klik-lyde som når man tænder og slukker TV'et til daglig. Der er måske 4-5 sekunder mellem klik-lydene.

Jeg prøver at slukke TV'et på kontakten og lader det stå lidt. Så tænder jeg igen, og det begynder straks at køre i samme "loop". Tænd, sluk og nogle gange når det lige op og displayer kanal nummeret (OSD), men der er intet TV billede så man kan se en kanal, før skærmen bliver sort igen. Hvad sker der?

Er der nogen der kan hjælpe?

Hjælp! Konen er på nakken af mig... :-/ (jeg synes jo i sin tid at vi skulle have dette lækre tv :-))
Af mikedee
Ok, meget mærkeligt.

Pillede antenne kablet ud af fjernsynet og skiftede så programmer på tv'et og satte så antenne kablet i igen. Nu virker det fint. Lige indtil man kommer til TV2 østjlland. Så laver den tænd/sluk nummeret igen.
Udover det er der intet signal på DR1.

Alt dette pga program omlægning hos Stofa.

Jeg tror nok liiiiiiiiige jeg kontakter Stofa i morgen!
Af Holmium
Fandt du nogensinde ud af hvad problemet var?

Jeg oplever præcis samme problem. Tager jeg antennekablet ud og tænder tv'et og sætter det i igen efter at have skiftet kanal kan jeg installere alle mine dvb-c kanaler igen. Når jeg så vil lave min kanalliste går det helt fint indtil jeg scroller over tv2 østjylland. Så går den ind i det loop du snakker om.