23 dec 2011, 00:34
Hej ! 
Jeg er kommet til den konklusion at mit gamle 32" LG meget snart skal skiftes ud.
Jeg er dog godt og grundigt i vildrede om, hvilket tv jeg skal købe.
Jeg har egentlig været fast besluttet på, at jeg skulle have mit et Samsung.
Her er jeg i tvivl om det kan betale sig at købe D8005 frem for 7005.
Så vidt jeg er informeret, så er det kun designet der er forskel på.
- Men har læst herinde at D8005 også skulle have hurtigere indmad?
Så sker der så det, at komplett.dk vælger at sætte Panasonic's GT30-model på tilbud til 7.995,- fra 9.999,-.
Har efterhånden brugt en del timer på at sidde og læse om plasma kontra LED(lcd).. Og har meget svært ved at finde ud af, hvor meget bedre billedkvaliteten er på TX-P46GT30Y frem for Dx005?
Synes Samsungs "Smart tv" ser meget tiltalene ud og kan godt lide at der er indbygget wifi osv.
Kan heller ikke her finde ud af om de funktioner der er i Samsung, er "fede" og "brugbare" nok til at dét kan være nok til at købe sådan et?
Så som i kan se er jeg hovedsageligt i tvivl om hvor meget jeg taber på at købe et Samsung frem for panasonic.
- Hvis jeg altså overhovedet taber noget.
Og bliver det Samsung, kan jeg så "nøjes" med at købe 7005?
Håber at I kan hjælpe mig!
Jeg er kommet til den konklusion at mit gamle 32" LG meget snart skal skiftes ud.
Jeg er dog godt og grundigt i vildrede om, hvilket tv jeg skal købe.
Jeg har egentlig været fast besluttet på, at jeg skulle have mit et Samsung.
Her er jeg i tvivl om det kan betale sig at købe D8005 frem for 7005.
Så vidt jeg er informeret, så er det kun designet der er forskel på.
- Men har læst herinde at D8005 også skulle have hurtigere indmad?
Så sker der så det, at komplett.dk vælger at sætte Panasonic's GT30-model på tilbud til 7.995,- fra 9.999,-.
Har efterhånden brugt en del timer på at sidde og læse om plasma kontra LED(lcd).. Og har meget svært ved at finde ud af, hvor meget bedre billedkvaliteten er på TX-P46GT30Y frem for Dx005?
Synes Samsungs "Smart tv" ser meget tiltalene ud og kan godt lide at der er indbygget wifi osv.
Kan heller ikke her finde ud af om de funktioner der er i Samsung, er "fede" og "brugbare" nok til at dét kan være nok til at købe sådan et?
Så som i kan se er jeg hovedsageligt i tvivl om hvor meget jeg taber på at købe et Samsung frem for panasonic.
- Hvis jeg altså overhovedet taber noget.
Og bliver det Samsung, kan jeg så "nøjes" med at købe 7005?
Håber at I kan hjælpe mig!