Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pyndk
Jeg står og skal købe et nyt fjernsyn igen.
Efter mit sidste fjernsyn er jeg blevet bange for plasma, havde intet mindre en 3 der buzzede, så jeg ikke kunne holde det ud.

Jeg har haft kigget noget på lw550w men der er ikke rigtig nogle erfaringer fra folk herind, det ser jeg ikke som negativt, men er der nogen der har nogle erfaringer med det?

Jeg har også haft kigget på philips' model med samme panel, men tror lg er hurtigere til at komme med forskellige firmware opdateringer og philips ved jeg ikke om de "glemmer" deres kunder nu de ikke laver tv mere.

Er der ellers andre gode bud, skal helst koste mindre en 9k og have passivt 3d.

På Lg's hjemmeside står der at apps kommer i juni 2011, men går man på www.lgappstv.com er det ikke kommet endnu. Hvordan står det til med det, nogen som ved noget?
Af jones31
hvad str skal det være, philips laver stadig tv, de bliver bare tpv der skal alve panellerne til deres skærme.
Af Pyndk
Det skal være 47" De fjernsyn Phillips har med passiv 3D kommer fra LG
Af Karizma
Hvad med 47LW650W fra LG?
Det er inde for dit budget. Modellen er storebror til LW550.
LW650 er med 200 Hz, der skulle give bedre og roligere billede ifølge eksperter. Og når prisforskellen ikke er ret stor mellem de to modeller, ved jeg godt hvad jeg selv ville have valgt. Her er linket.
http://www.kontorlinien.dk/PartDetail.aspx?q=p:4160567

Held og lykke med købet :)
Af jba_novling
Jeg har lige købt 42LW650W og er meget tilfreds :) Fik 12 par 3D briller med ved køb i BILKA og en 3Dfilm. Jeg har "ombygget" 2 par af dem til "dual play" briller, så vi kan spille PS3 multiplayer-spil i fuld skærm :D TV'et afspiller desuden mkv'er uden problemer direkte fra fx USB eller en PLEX-server.
Og jo, der er massere af app's til tv'et :)

Eneste minus:
Jeg har lidt bøvl med at bruge min Ipad og Android som fjernbetjening til TV'et (er kun lykkes en gang).
Af DID
Jeg har lige modtaget mit 55LW550W i går. Jeg har ikke haft så lang tid til at studere al ting, men ind til videre er det jeg ser super! På under en halv time kunne jeg afspille ALT fra computeren (dog undtaget "image" filer, såsom ISO etc)...
Af Pyndk
Det lyder godt.
Fordi jeg "bare" kigger efter LW550 er fordi jeg sikkert alligevel slår de 200MHz fra og udover det er der vist ingen forskel mellem LW550 og 650
Af Pyndk
Nogen der ved hvad forskellen er på LW540N og LW550W udover der er 4 HDMI på LW550 hvor der kun er 3 på den anden.