Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nollerik
Iflg Yousee skal mit netværks-id være 100. Jeg kan bare ikke finde ud af, hvordan jeg kommer ind og tjekker det. Skal jeg genskabe fabriksindstillingerne - og vil det hjælpe?

Gode vink modtages med taknemmelighed.
Af jng
nollerik skrev:Iflg Yousee skal mit netværks-id være 100. Jeg kan bare ikke finde ud af, hvordan jeg kommer ind og tjekker det. Skal jeg genskabe fabriksindstillingerne - og vil det hjælpe?

Gode vink modtages med taknemmelighed.
Godt vink: Brugervejledning.
Af nollerik
Har prøvet - giver ikke svar på spørgsmålet.
Brugeravatar
Af michelskovbo
Nu kan jeg ikke huske W4500, men du burde gå i Indstillinger - Digital Opsætning - Aut. Program Indstilling og så kører den guide som kommer frem.
Af Snurrerundtlyd
Prøv at linke til brugervejledningen, så er der måske en der kan pege det ud for dig.
Af nollerik
Er der slet ikke andre, der kan give lidt hjælp?
Brugeravatar
Af soulgazer
"Automatisk opstart" ser ud til at være under "Opsætning" iflg. side 40. Lyder som et godt bud.
Af Snurrerundtlyd
Prøv afsnittet "Sådan indstilles tv'et til Kabel TV"på side 7. Der står noget om Netværks-ID, som kan sættes til auto. Prøv evt. at ændre fra auto og indstil det manuelt til 100.
Af nollerik
Tak for alle forslagene. Jeg har selv været inde og kigge på de nævnte sider. Problemet er - så vidt jeg kan se - at man kun kan komme ind i denne menu ved 1. gangsinstallation. Jeg tror derfor ikke rigtigt på at komme udenom at gendanne fabriksindstillingerne.

Og jeg har prøvet at skrive til Sony, men deres onlinehjælp virker ikke!
Brugeravatar
Af soulgazer
Det tror jeg heller ikke du kan komme udenom, men gætter på, at du ret hurtigt kan genskabe dine indstillinger...