Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

SOLGT FOR 6.000KR.

Jeg har fået tilbudt et nyt TV som erstatning i forbindelse med en forsikringssag.

Tv'et er et Philips 42pfl7676T som er et LED tv med 3d 600hz, ambilight og en masse andet lækkert :)

Da jeg er lun på et andet TV som er noget større og elgiganten ikke kan tilbyde at jeg giver en merpris mod at få et andet TV overvejer jeg stedet at sælge det.

Der kan måske være mulighed for at køber for sit eget navn, adresse osv. på original faktura.
Ligeledes kan der måske også være mulighed for at TV'et bliver sendt direkte til køber.

Det skal siges at TV'et først kan leveres d. 16-12-2011

Kom med et bud enten i tråden her, eller på sms 234 466 33

Mvh

Marc
Senest rettet af marcdk 10 dec 2011, 17:32, rettet i alt 1 gang.
Af marcdk
Hej Brian,

Jo Tv'ets ramme er identisk med 7606T.
Dog er 7676'eren en opdateret model med 600hz mod 06'erens 400 hz.
Ligeledes er der lavet en upgrade på lydsiden så der er lidt mere bas og dybde i. Lyden er faktisk voldsomt god i dette TV i forhold til mange andre LED TV.

Men som alle kan læse i testen er det et ganske glimrende TV og oveni købet med Passive 3D briller, rigtig godt sort niveau og godt og detaljeret billede.

Som det fremgår i testen kan det kun anbefales at man selv kalibrere TV'et for endnu bedre kvalitet.
Det er dog ikke svært hvis man blot følger den ganske glimrende guide.

Folk er velkommen til at byde her i tråden eller på sms.