Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg har netop købt et Samsung TV, men desværre er det medfølgende strømkabel kun 1,8 m. langt, og det er ikke nok, når jeg gerne vil have kablet skjult i en kabelskjuler. Af den grund er jeg på udkig efter et kabel på minimum 4 meter.

Det skal være af den her type:
http://www.batteribyen.dk/kabler/stroem ... apter-4625

Jeg har ikke kunnet finde nogle danske forhandlere, men finder flere på Ebay og amazon, men desværre passer de ikke til det danske strømnet.

Er der mon nogen herinde, der har sådan et liggende eller evt. ved, hvor det kan købes?

På forhånd tak
flowiii skrev:Jeg har ikke kunnet finde nogle danske forhandlere, men finder flere på Ebay og amazon, men desværre passer de ikke til det danske strømnet.
Kan du ikke bare skifte hanstikket ud? Det bliver nok svært at finde sådan en lang ledning herhjemme. De følger med de fleste apparater og fremstilles i østen efter danske specifikation.
Hvis det kniber med pladsen i kabelskinnen, kunne du evt også lodde 2 ledninger sammen.