Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Måske sælges 2 par Panasonic 3D briller + Avatar 3D som fulgte med Panasonics VT20

Ved ikke rigtig om jeg vil sælge, men jeg har aldrig brugt brillerne, da jeg ingen afspiller har, og kan så heller ikke komme til at se Avatar i 3D.

Hvad kan det sælges for? (hvis det kan sælges)
Af Nick_S
Det kunne også være en idé at nævne hvilke 3D briller det er :)
Af BrianH
100 er for lidt for Avatar, det koster 30 kroner alene at sende den med posten.

Jeg ved faktisk ikke hvad model brillerne er, men det er dem der følger/fulgte med Panasonic VT20. Så vidt jeg ved, har de lavet en "smartere" model, men de passer så vidt jeg ved til alt 3D i 20 og 30 serien.

Hvis nogen ved det, så skriv det her... Har aldrig prøvet dem. Ikke engang pakket dem ud
Af Muren
Hvad siger du til 200 for avatar? + porto.
Af TripleD
Jeg kunne godt være interesseret i brillerne, men hvad vil du ha for dem?
Af BrianH
TripleD skrev:Jeg kunne godt være interesseret i brillerne, men hvad vil du ha for dem?
Jeg ved det ikke... skal lige have søgt den blå avis igennem og fundet nyprisen.

Skal også lige have overvejet om tv'et bliver usælgeligt senere uden brillerne.
Af ErikUkendt
- og jeg vil lige sige:

Behold det hele og anskaf dig på et tidspunkt en 3D afspiller :)

Priserne på 3D afspillere rasler ned, og det er en feature der er sjov at have.

Jeg har lige set TinTin i 3D (-god og hyggelig film) i biografen . Det vil da også være lækkert at kunne se den på hjemmebane.
Af POPMART
JEG VIL GODT GI 300 FOR AVATAR INCL FORSENDELSE
Af BrianH
Jeg Beholder 3D brillerne, med mindre nogen byder så meget så jeg ikke kan afslå (dvs +1000,- for dem begge)

Avatar sætter jeg til 350,- inkl porto. Jeg har ikke pakket den ud, men går ud fra den er som den skal være. Der er danske tekster står der på den.

Se billede af Avatar cover
http://www.miparaguay.org/images/Img_1349.jpg
Af POPMART
Skulle du ombestemme dig inden ugens udgang må du sige til mit bud er stadig 300 incl forsendelse synes det er en meget rimelig pris i betragtning at panasonic kun har aftale om avatar indtil 1 februar 12 hvor den lander i butikker så alle kan købe den og så kommer den med en masse bonus hvilket ikke er tilfældet med den udgave panasonic