Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LowDog
Hej peeps. Først og fremmest skal det lige siges at det ikke haster med at købe et TV da jeg flytter om en 3 måneders tid og mit nuværende TV sted er der kun 2m til væggen (har et 42" pt.) men vil self helst have et nu. Siger det bare hvis nogen skulle ligge inde med viden om fremtidige prisfald eller nye og spændende modeller :-)

Anyway, pt bruger jeg hdmi i min laptop til at streame film og serier osv fra på TVet og det virker rigtigt fint. Dette bevirker dog at der ikke skal være mulighed for burn in da jeg tit har browser vinduer osv stående længe. Har dog aldrig haft noget problem med det på mit 3 år gamle Panasonic Plasma. Skærmen bruges til 60% film, 30% PS3 og 10% TV.

Hælder nok mest til at prøve et LED da jeg synes de har en tendens til at stå skarpere og lysere i billedet hvor plasma er mere mørkt, samt mindre strømforbrug. Dog er udvalget i min prisrække i LED ikke så stort, så det er ikke et krav.

55" kan til nøds bruges men helst 60" eller over.

Ser frem til nogen gode forslag:-)

Pris 0-12.000kr
Af Mysen
Vent til du skal bruge det, for der er altid prisfald i januar og februar... Her kan du få ps59d7005 indenfor budgettet...
Af Friholm
LG 60PZ950W - Ligger til 14k nu, burde väre ned indenfor dit budget om et par månader.

SAMSUNG UE55D6507 - 12999.-

SAMSUNG PS59D7005 - 12999.-

SONY KDL55EX720 - 9999.-