Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af T.Madsen
I marts måned i år, gik mit 16 år gamle Sony i stykker og jeg har ikke haft fjernsyn siden. Nu synes jeg så tiden er inde til atter at anskaffe sig en stirrekasse.

Men da jeg er håbløst umoderne og ingen forstand har på fladskærm vil jeg spørge Jer til råds. Jeg har kigget andre tråde igennem, men synes ikke jeg kunne finde en der dækker mine behov.

Det jeg søger er en meget billig basis skærm. Jeg ser måske TV en til to gange om ugen og spiller til tider lidt Xbox 360. Jeg ser ikke Blu-Ray, og har ingen intentioner om det, så længe der er DVD.

Er det muligt at finde en skærm, der kan dække de behov, for max. 2500 (gerne mindre), som er det absolut maksimale, jeg vil bruge? Det skal lige siges at mine øjne er "dårlige" - de har i hvert fald svært ved at se forskel på kvaliteter.

På forhånd tak for hjælpen
Af BrianH
Et tv til 2500, som du ikke har andre krav til, end at det skal kunne tænde 2 gange om ugen... Det er let:

http://www.hifipriser.dk/Search/Product ... f=price%3a[858%3b2500]%C2%A7specifictaxonomy%3a^Billede|41%2fTV|189%24&cpath=4-41-189&s=igeneric4

Linken virker nok ikke, men det handler om at søge på tv, med max sat til 2500,-