Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nittencss
Det er sikkert fint nok, men vil næsten gætte på!
når du kommer ned i butikken, så siger de det kun er 50 Hertz. Og jeg stod også i samme situation som dig, og jeg endte med at købte et noget dyrere tv. Men jeg kan slet ikke klage! men prøv at bede dem om at spille en af deres film på skærmen også se om billedet er flydende eller hakkende.
Af Pyndk
Ellers tag en 42" panasonic c3e koster 3500 i elgiganten.
Der får du ihvertfald go kvalitet til pengene, og en noget større skærm.
Plasma skulle også være bedre til Spil.
Af Mysen
Hvor har I tv-signal fra? Det er lidt vigtigt ift. fremtidssikring.
Af GameBoy
Stofa kable tv. Tak for hjælpen til jer andre også. Er der ikke andre der lige kan sige deres mening om det tv jeg har linket?
Af jones31
samsung har et ok billed, men til ps3 og fodbold ville jeg hellere anbefale 32pfl4606h til 2999 med 100 hz. Giganten har jo også ret i at samsung kun fungere som et 50 hzs tv.
Af PeterD
En Panasonic C3 går du ikke forkert i byen med. Slet ikke hvis du skal se tv og bluray da sortniveau er bedre på en plasma...

Desuden skulle Pana's skærme have lavt imput-lag så de er ok til spil, men bedst er det hvis du allerede nu får præference for de bedre mærker og her fornægter Panasonic's billedkvalitet sig ikke...(That's the way it is..)

Jo Panasonic er ofte dyrere end Medion, LG og Samsung og findes ikke så meget på slagtilbud, men merprisen er godt givet ud,da deres tv sjældent skuffer.

Uden at det skal være reklame giver Elgiganten vist 14 dags returret selv når det er sat til, måske en grund til at se nærmere dér..?
Af PeterD
Men pas på: Elgigantens sælgere vil MEGET hellere sælge dig et LG eller Samsung tv, da de får større provision af disse skærme, så sørg for at komme ud med det rigtige..

Sad but true 8)

(De vil også sælge dig et LG/Samsung skærm, hvis du bare skal have en blækpatron) :D )
Af jones31
Peter D, er jo klart de vil det. LG og samsung er dem der laver de bedste Lcd og led tv.

Men det bedste tv til 2999 er 32pfl4606h til sport og spil.
Af Ronni R.
PeterD nu ligger landet sådan at vi ikke får provision på salg af tv.. :)

så du må prøve igen.. :)