18 okt 2011, 18:00
Halløj!
Jeg har besluttet mig for at købe et nyt tv, da mit gamle Grundig P37-380 TEXT billedrørsfjernsyn efterhånden er for dårligt, og jeg har brug for et fjernsyn, hvor jeg kan spille PlayStation med HDMI og ikke Scart, så jeg rent faktisk kan se teksten på skærmen i spil.
Min viden om fjernsyn er totalt outdatet (mit Grundig-fjernsyn fylder 10 år til november), derfor håber jeg, at I kan hjælpe mig. Her er lidt om mine behov:

Jeg har besluttet mig for at købe et nyt tv, da mit gamle Grundig P37-380 TEXT billedrørsfjernsyn efterhånden er for dårligt, og jeg har brug for et fjernsyn, hvor jeg kan spille PlayStation med HDMI og ikke Scart, så jeg rent faktisk kan se teksten på skærmen i spil.
Min viden om fjernsyn er totalt outdatet (mit Grundig-fjernsyn fylder 10 år til november), derfor håber jeg, at I kan hjælpe mig. Her er lidt om mine behov:
- Jeg modtager mit TV-signal som DVB-C.
Det skal kunne være i et rum på 90 cm i bredden og 78 cm i højden. Dette giver vel et fysisk maks. på omkring et 32-tommers med 16:9.
Jeg ser en del sport, især fodbold og cykling. Det er faktisk sport, jeg primært bruger mit antennesignal til. Billedkvaliteten på dette skal være god, ellers er der næsten ingen grund i at skifte fra billedrøret, der stadigvæk er skarp til sport i TV.
Jeg spiller FIFA på min PlayStation 3.
Jeg har en computer, som eventuelt kan bruges som tv-tuner og så sende signal over HDMI (har en Terratec Cinergy HTC USB XS).
Jeg vil have MPEG-4 (Til 3+ HD, DR HD osv.)
Budgettet er max. 5000. Er meget lidt villig til at gå over, medmindre der komme et rigtig godt argument.