Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PhDream
Verdens bedste tv! ;)
Af Hbar
Læs testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1303380348

At bemærke er den rigtig flotte Dyb sorte farve som er meget tæt på helt sort. 3D skulle også være godt og forbedret en del.

Dog er Aktiv 3D ikke mig, synes det flimmer når jeg kigger i brillerne i butikken. Om det er pga. lyset i loftet eller bare teknologiens minus skal jeg ikke kunne sige. Så hvis du vil bruge 3D til noget, så tjek lige dette ud før du køber. Men til 2D er det et kanon fjernsyn.
Af Friholm
Lækkert tv!

Tilbud i Bilka denne uge til 4999.-

Rigtig godt til prisen!
Af Hbar
Jeg stod også og skulle vælge mellem Sony og LG... Men ville godt prøve noget 3D jeg kan holde ud og der er passiv bare bedre en Activ. Men havde jeg kun skulle bruge det til 2D er sonyen klart at foretrække, både pga. prisen og dens evne til bedre at kunne vise Sort.

Kan være jeg snupper Sony til soveværelset. :)
Af jacster
Friholm skrev:Lækkert tv!

Tilbud i Bilka denne uge til 4999.-

Rigtig godt til prisen!
Synes ikke at jeg kan finde det i avisen?
Af jacster
Nå nu fandt jeg det - midtugetilbud fra i morgen onsdag.
Jeg skal bruge 724-modellen med T2-tuner så jeg ringede ud for at høre om de havde den også (man kunne jo være heldig)
Knægten i Bilka sagde at Sony ikke laver tv med T2-tuner :-)
Da jeg nævnte 724 sagde han bare at det ikke er en model de forhandler. Jeg har også tidligere set ex503 derude.

Viser bare endnu engang at man kun skal bruge personalet i Bilka og elgiganten til at betjene dankortterminalen og så søge købsinfo andetsteds - her for eksempel :-)
Af Friholm
Ex720 er ikke i Bilka Avisen, Den var på en annonce i forskeldige dagblad i weekenden.

Tilbudet gælder fra Søndag 16-10-11 til 22-10-11. (4999.-)

Bilka forhandler kun "0" - modeller fra Sony. dvs. bx320, ex520,ex720,hx720 / 800,nx710 & 720 alle er "BN" versioner.

"0" = Ingen Dvb-t2
Af bukkehave
Hvor ser i midtugeavisen - synes ikke jeg kan åbne den på Bilka!
Af jones31
Sonyen er et ok køb. Du kan også få ex721 i elgiganten til 5999 med wifi indbygget eller ex724 som har dvbt2 ny standard på alm antenne næste år. Og hvorfor skal elgiganten svines til fordi bilka har elendige medarbejder som ikke aner noget om tv.
Af Mysen
jones31 skrev:Og hvorfor skal elgiganten svines til fordi bilka har elendige medarbejder som ikke aner noget om tv.
Det ville du vide, hvis du havde læst nogle af de mange tilbagemeldinger folk kommer med. -Om vejledning med malplacerede parametre, der lugter langt væk af, at provisionslønninger. Det eliminerer almindelig kundeservice, da der ikke er plads til den slags, når det gælder om at tjene penge.

Bevares der er sikkert nogle, der går op i, at kunden får det bedste tv med hjem, men de fleste går nu mest op i at få det salg med størst provision.
-Kender iøvrigt en salgsassistent, der fik nok af bevidst at skulle vildlede kunder.
Af Scandal
Jeg kan bekræfte at Bilka har 40EX720 til 4999,- ... købte et i går.

Det skal afløse mit, ellers udemærkede, panasonic 37X10 - hovedsageligt på grund af refleksioner.

Jeg har kun lige fået det sat op og kalibreret (ud fra Flatpanels anbefalinger), og jeg er ikke skuffet! :)

Umiddelbart ser det ud til at min panasonic giver bedre billede på signaler af dårlig kvalitet/hårdt komprimeret - ellers synes jeg ikke jeg savner noget i billedekvaliteten ved at gå fra Panasonic plasma til Sony LED.... men som sagt, jeg har kun brugt det siden i går eftermiddags... og kun til at se TV (YouSee)
I aften regner jeg med at skal spille lidt PS3 - så må vi håbe jeg ikke bliver skuffet dér :-)
tuex0231 skrev:Hej med jer :)
Jeg er kommet i den heldige situation, at min mor vil have nyt tv. Derfor vil jeg spørge jer, om dette tv er godt http://www.sony.lv/product/tv-102-40-lc ... source=rss
VI kan købe det til 5500 kr i expert og jeg synes det ser rimeligt ud. Er der nogen der har et bedre forslag til samme penge. Det skal helst være over 32"
Tak på forhånd :)
Mvh. Tue
Hvordan modtager hun TV - antenne?, kabel-tv? eller ?

Hvis det er antenne og vil se TV2 - bør hun helt sikkert have et fjernsyn med DVB-T2 /CI+ , som vil blive anvendt af Boxer til at sende TV2 HD.

Lars :)

PS! Jeg kan ikke forstå alle disse råd, uden at nogen har spurgt om signalleverandøren.