Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har fået fat i dette rigtig gode fjernsyn via mit arbejde, og står for at skulle sælge det videre.
Fjernsynet er i mine øjne klart et af de bedste mellempris tv fra 2010, og med den pris jeg sælger modellen til, kan alle være med!
Anmeldelse her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1279023009
Opridset så er det et godt panel af UV2A typen som giver hurtig reaktionstid, dyb flot sort, homogen lysfordeling takket være backlight LED, god håndtering af hurtige bevægelse og gode tilslutningsmuligheder.

Jeg bor ved Slagelse hvor det kan hentes, men jeg kan også levere mod merpris på dele af Sjælland.
Jeg kan teste og kalibrere tv'et efter testens anbefalinger mod en merpris også. Så er de fleste ulemper ved tv'et forsvundet!

Tv'et er nyt og sælges med garantibevis med 2 års reklamation fra hvor jeg har købt det.

Pris: 7000 kr. Plus evt fragt og kalibrering.

Slå til hurtigst muligt.

Hvis spørgsmål, så skriv her, eller på min mail: [email protected]
Senest rettet af Andersss 18 okt 2011, 22:17, rettet i alt 2 gange.
Af Apexx512
Din er pris er alt for høj. Hvis du spørger mig er phillips lige bagefter panasonic og samsung, som har første og anden pladsen. Jeg har selv haft 9603. -Men 5 og 7 serien har væsentlig ringere karakterere også de nye. Oplevelsen er generelt ringere billed, et billed der hakker. For 8000 kan du bl.a. få et helt nyt ps517005 eller g30.
Af Andersss
Apexx512 skrev:Din er pris er alt for høj. Hvis du spørger mig er phillips lige bagefter panasonic og samsung, som har første og anden pladsen. Jeg har selv haft 9603. -Men 5 og 7 serien har væsentlig ringere karakterere også de nye. Oplevelsen er generelt ringere billed, et billed der hakker. For 8000 kan du bl.a. få et helt nyt ps517005 eller g30.
Det må siges at være dine personlige holdninger.
Plasma har dets fordele, men også deres dårlige sider, og D7005 fra Samsung er ikke værd at samle på imo.
Folk er jo velkomne til at byde ind, men der er mange (inklusiv mig selv) som hellere vil have et LCD panel - det er jo trods alt meget nemmere at have med at gøre.
Af Andersss
Desuden er dette fjernsyn købt i en fysisk butik, hvilket gør det neget nemmere i så fald at der bliver problemer med tv'et.
Til sammenligning forlanger Philips selv 10.999 for samme model i deres webshop.
Af Apexx512
Egentlig ikke ps51d7005 fejler ikke noget, din har også sine egne kriterier, du kan jo bare læse det du selv har linket til. G30 har langt langt bedre billed, og ulemperne med neoplasma er så små, så de nærmest blæser væk med vinden.
Af Andersss
Udover at det er noget skidt hvid du ikke bor i et hus uden vinduer eller kun er oppe om natten, for der er refleksioner og lysstyrken er for lav til brug i en lys stue.
Men ja, den umiddelbare billedkvalitet er bedre, men hvis du læser nærmere, så er gamma udsving tæt på det samme, og som jeg lige husker er farvetemperturen bedre på Philips skærmen. Og der kommer vist stadig en rapport i ny og næ om burn in på enkelte plasmaskærme.
Af Apexx512
Det 4 ud af 4 forkerte du har der så vidt jeg kan se. Alt hvad der vedkommer billede, når sådan noget som phillips ikke g30 til sokkeholderne. Det med sollys på neoplasma er et udslettet issue som jeg personligt aldrig nåede at opleve, og burn in findes ikke på plasma skærme idag. Kun image retention, ikke burn in.
Af Andersss
Korrekt med forskellen imellem retention og burn in. Ikke desto mindre et problem, men de andre får du mig ikke på. Nu har jeg selv stået med et VT30, og lysstyrken var knapt høj nok til at alle detaljer var tydelige på lidt afstand i lyse omgivelser.
Men udover til vil jeg gerne minde dig om at det en salgstråd og ikke en diskussiontråd. Jeg har henvist til en objektiv test, og derfra må folk selv tage stilling.
G30 har desuden dårlige placerede stik, hvilket ikke i samme grad er tilfældet med Philipsen.
Af Apexx512
vt30 mangler ikke brightness, der tager du fejl, jeg har selv vt20 og kender udmærket godt vt30. Jeg testede g30 , i hifiklubben i forgårs og det er superslickt, stikkene sidder både på siden og bag på. Ellers henviser jeg til det jeg har sagt hvis du scroller op. Det var alt herfra.
Af Andersss
Ny pris 7000 kr.