Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Var ude i El-giganten og kigge på samsungs 8005. Overvejede at købe, men har intet at bruge tableten til. Underligt nok så kan man ikke købe det uden tabletten, altså i ren handel. For mig er det en gadget, altså en unødvendig ting, eftersom der følger en fjernbetjening med.
Man forventer jo heller ikke at få en frugtkurv med playstation.

Tror I det er noget for forbrugerstyrelsen?
Af Chaui
Emnet er vidst ved at være diskuteret herinde. Men ja det virker underligt at de smider ekstra gøgl med i pakken når den nu i forvejen solgte skide godt. men prisen var os presset i bund. Så det kan være en god grund til at de vælger at lave om på pakken, så de kan tage mere for den.

Tablet'en er ubrugelig. Den kan ikke tænde fjernsynet, og har man en telefon har man præcis samme fjernbetjening i den hvis man henter det app fra app/android store.
Af Carmarkcaine
Ups, nåh det var jeg ikke klar over. Jeg ser lige om jeg kan finde det.
Af ChrisVinther
Hvis du vælger at købe skærmen, vil jeg da med glæde overtage den medfølgende tablet ;)
Af M1ch43l
Du kan jo vælge 7005 istedet
Af Carmarkcaine
M1ch43l skrev:Du kan jo vælge 7005 istedet
Så vidt jeg husker havde de næsten samme pris i elgiganten, kan være jeg husker forkert dog.
Af Carmarkcaine
ChrisVinther skrev:Hvis du vælger at købe skærmen, vil jeg da med glæde overtage den medfølgende tablet ;)
Haha, jeg vil jo bare UNDGÅ den, gider ikke betale ekstra for noget jeg ikke kommer til at bruge. Jeg skal bare have et godt tv og det er det! :p
Af M1ch43l
Carmarkcaine skrev:
Så vidt jeg husker havde de næsten samme pris i elgiganten, kan være jeg husker forkert dog.
Det er 2.500 i forskel på 46"
Af Carmarkcaine
M1ch43l skrev:
Carmarkcaine skrev:
Og forskellen er kun designet og intet andet?
Af M1ch43l
Carmarkcaine skrev:
M1ch43l skrev:
Carmarkcaine skrev: Så vidt jeg husker havde de næsten samme pris i elgiganten, kan være jeg husker forkert dog.
Det er der andre og mere kompetente til at svare på.

I min verden er det nok småting og gejl jeg er ligeglad med, der gør forskellen. Vælger selv D6505 eller 6515 pga pris.
Af Carmarkcaine
M1ch43l skrev:
Carmarkcaine skrev:
M1ch43l skrev: Det er 2.500 i forskel på 46"
Det er der andre og mere kompetente til at svare på.

I min verden er det nok småting og gejl jeg er ligeglad med, der gør forskellen. Vælger selv D6505 eller 6515 pga pris.
Her i forummet har jeg læst mig til det udelukkende skulle være kosmetiske forskelle, dog skulle internet delen være en anelse hurtigere på 8005. Eftersigende skulle det komme fra samsung selv.
Af bleed_blue
Der er ikke internet browser i 7005'eren.
Af lennon
Følger tabletten også med deres 8000 plasmaserie ? ?- som jo er endnu bedre mht billede . .
Af Carmarkcaine
lennon skrev:Følger tabletten også med deres 8000 plasmaserie ? ?- som jo er endnu bedre mht billede . .
Så vidt jeg ved følger den kun med 8000 serien og ikke 7000 serien. Ved dog ikke med 9000 serien?