Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af simonlund52
Hej

Jeg skal have et ordentligt fjernsyn i soveværelset. (tror det bliver Panasonic g20 i 42").
Vores nuværende lg 50pk350 vi har i stuen er tilsluttet min ps3.

Jeg vil have mulighed for både at se film og spille ps3 i begge rum. Vi gider ikke til at give flere tusind kroner for en ps3 mere indtil soveværelset og vi gider slet ikke at flytte den vi har nu frem og tilbage mellem rummende.

Vi er så heldige at begge fjernsyn kommer til at hænge under 2 meter fra hinanden blot med en væg imellem.

Er det muligt under disse omstændigheder at få tilsluttet begge fjernsyn med f.eks. En hdmi splitter og ialt 3 hdmi kabler. ?

Udover det så aner jeg ikke om jeg får problemer med at ps3 modtageren kan modtage signal fra controllerne igennem en mur. Hvis jeg gør det er det så muligt at anskaffe en slags seperat controller-forstærker/modtager

På forhånd tak
Senest rettet af simonlund52 02 okt 2011, 18:54, rettet i alt 1 gang.
Af Wagner545
Det burde virker med en HDMI splitter.

Du kan jo teste om din controller virker ved at gå ind i soveværelset og så styre rundt i PS3 menuen mens der er en i stuen der kan se det virker :)
Af simonlund52
Okay tak. Hvor kan man få dem billigt med 1080p/i 2d?

Tænkte nok at der var en der ville komme med det forslag. Det bliver først aktuelt i den den lejlighed vi flytter til d. 1. December. Men vi ved hvordan det hele skal indrettes. Jeg ville bare være på forkanten med det:-)