Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
Selvom jeg undertiden får smæk for det af andre brugere, vil jeg indledningsvis – høfligt – spørge, om du har tjekket anbefalingslisten?

Dér vil du komme meget tæt på et svar på din forespørgsel.
Af TYBO
Anbefaling listen bliver bare alt for sjældent opdateret.
Brugeravatar
Af edinger
TYBO skrev:Anbefaling listen bliver bare alt for sjældent opdateret.
Da formålet med en sådan liste vel netop er at fremhæve udvalgte skærme – på bekostning af andre i samme (pris)segment – ville det ikke give meget mening at føje nye modeller til ustandseligt.

Samtidig skal skærmene vel holde et vist kvalitetsniveau for at komme på listen. Hvilket i min optik er den naturlige forklaring på, at man på listen ikke finder en "bedste 42-tommer skærm til 1.999 kr."
Af TYBO
Det er netop problemet...hvis listen sidst er opdateret i foråret så er der sker meget på markedet siden da og der er kommet en masse nye federe skærme på markedet.
Hvis en person kommer ind på siden og spørger efter hvad der er bedst for pengene lige pt så føler de sig nok lidt snydt at blive henvist til nogle gamle skærme.
De nye LG nano skærme må vel være toppen lige pt. set med mine øjne men de er lige kommet på markedet og dukker nok ikke op i købsanbefalingen før flatpanels får dem ind og får dem testet.

Men derfor kan de jo godt være det bedste køb lige pt.
Brugeravatar
Af edinger
TYBO skrev:De nye LG nano skærme må vel være toppen lige pt. set med mine øjne men de er lige kommet på markedet og dukker nok ikke op i købsanbefalingen før flatpanels får dem ind og får dem testet.

Naturligvis dukker en skærm først op på listen, når den har været forbi testbænken. På hvilket grundlag skulle man ellers kunne give en anbefaling? En mavefornemmelse?

Hvor i hierarkiet, LG's nano-skærme havner, må vi afvente at se.

Tålmodighed er en dyd... ;)
Af M1ch43l
edinger skrev:
TYBO skrev:De nye LG nano skærme må vel være toppen lige pt. set med mine øjne men de er lige kommet på markedet og dukker nok ikke op i købsanbefalingen før flatpanels får dem ind og får dem testet.

Naturligvis dukker en skærm først op på listen, når den har været forbi testbænken. På hvilket grundlag skulle man ellers kunne give en anbefaling? En mavefornemmelse?

Hvor i hierarkiet, LG's nano-skærme havner, må vi afvente at se.

Tålmodighed er en dyd... ;)
En lille forsmag

http://www.avforums.com/review/LG-LW980 ... eview.html