28 sep 2011, 19:12
Hej allesammen!
Jeg har nu ledt rundt en hel del, men må indrømme, at jeg har lidt svært ved at overskue markedet...
Jeg skal købe et tv til min mormor, og det skal have følgende egenskaber:
- PVR (gerne letbetjent, hvis det er muligt... Hun er ikke senil, men heller ikke super skarp til elektronik)
- USB (til at optage på en harddisk)
- Mpeg4 (til at se de digitale kanaler)
- Maksimum 65cm i bredden. Skærmen skal helst være mindst 22", og går ud fra at maks bliver omkring 28".
Prisen er underordnet, men tænker, at cirka 5000 ikke er helt ved siden af. Det skal selvfølgelig også kunne vise undertekster, da hendes hørelse ikke er perfekt. Lyden er derfor heller ikke så vigtig - hun kan ikke høre dialogen alligevel.
Mærke osv. er ligegyldigt, det er brugervenligheden der er i fokus her.
På forhånd hundrede tusind gange tak!
De bedste hilsner,
Alexander
Jeg har nu ledt rundt en hel del, men må indrømme, at jeg har lidt svært ved at overskue markedet...
Jeg skal købe et tv til min mormor, og det skal have følgende egenskaber:
- PVR (gerne letbetjent, hvis det er muligt... Hun er ikke senil, men heller ikke super skarp til elektronik)
- USB (til at optage på en harddisk)
- Mpeg4 (til at se de digitale kanaler)
- Maksimum 65cm i bredden. Skærmen skal helst være mindst 22", og går ud fra at maks bliver omkring 28".
Prisen er underordnet, men tænker, at cirka 5000 ikke er helt ved siden af. Det skal selvfølgelig også kunne vise undertekster, da hendes hørelse ikke er perfekt. Lyden er derfor heller ikke så vigtig - hun kan ikke høre dialogen alligevel.
Mærke osv. er ligegyldigt, det er brugervenligheden der er i fokus her.
På forhånd hundrede tusind gange tak!
De bedste hilsner,
Alexander