Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Auxo
Hej med jer...

Jeg står med et dilemma... Jeg har ikke særlig meget forstand på fladskærme og jeg er blevet tilbudt en til under 2200 kr i julegave af min far og hans familie... Men jeg ved blot at det skal være en 19 skærm, gerne af samsung, viewsonic eller LG... Dog ved jeg ikke om den skal være widescreen...

Jeg gamer ikke specielt meget og hvis jeg gør er spillene et par år gamle... Det er mere surfing og opgave skrivning jeg bruger min pc til...

Er der nogen der gider og hjælpe da jeg snart skal beslutte mig..

På forhånd tak ! :P
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har svaret på din forespørgsel på edbpriser.dk men for en god ordens skyld så anbefalede jeg en LG L1970HQ.
Af Auxo
yakken skrev:Jeg har svaret på din forespørgsel på edbpriser.dk men for en god ordens skyld så anbefalede jeg en LG L1970HQ.
Jeg har set en ViewSonic widescreen 19 tommer i El-giganten til 1799 i denne uge... Er den ikke god ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
19" widescreen har ikke en speciel høj opløsning. 1440x900 giver et ret fladt billede, så du skal være meget sikker på at du oftere har brug for pladsen i bredden end i højden. Hvor ofte surfer du f.eks. rundt på nettet og har brug for at se brede sider?

Det er min personlige holdning at man skal op i en 20" før widescreen begynder at blive sjovt, så jeg ville stadig satse på LG L1970HQ frem for en widescreen 19".