25 sep 2011, 09:11
Hej, mrkII er med 200hz, men hvor meget har det nye panel givet på billedkvalitetssiden, er det en stor forbedring?
rhino (DK) skrev:Mysen: Nu har B&O som en af de meget få producenter et 100/200Hz system som faktisk virker og som gavner billedkvaliteten. jeg kan hvertfald tydeligt se forskel når jeg deaktiverer systemet....Det er din subjektive holdning. De andre producenter har også 100/200 hz systemer, der virker, men min subjektive mening er, at de skal slukkes. Jeg vil hellere acceptere slør, flimmer jaggies osv. end jeg vil gøre billedet kunstigt. Jeg ved godt, du er meget glad for B&O, men teknikken på deres Hz-system er altså den samme som på andre mærker og modeller.
technetium skrev:3 hdmi har jeg ikke brug for, jeg streamer alt over en indgang alligevel, det er det gode ved en WD live, den gør bare hvad den for besked på.Med mindre den får besked på at streame "Inception" i et BD-ISO 1:1 rip fra en USB-disk... 8)
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.