Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leska
Det er også en retur model, så det betyder at den allerede har været købt, men en kunde har retuneret den
Af Karsn
Leska skrev:Det er også en retur model, så det betyder at den allerede har været købt, men en kunde har retuneret den
Aaahh. Det havde jeg slet ikke set. Men der er jo stadig 14 dages returret og 2 års reklamationsret. Så det er en overvejelse værd synes jeg.
Så vidt jeg har forstået, så er den eneste forskel på E-modellen og Y-modellen, at E ingen dvb-t2 tuner har.
Er det korrekt?
Brugeravatar
Af MigSelv
Karsn skrev:
Leska skrev:Det er også en retur model, så det betyder at den allerede har været købt, men en kunde har retuneret den
Aaahh. Det havde jeg slet ikke set. Men der er jo stadig 14 dages returret og 2 års reklamationsret. Så det er en overvejelse værd synes jeg.
Så vidt jeg har forstået, så er den eneste forskel på E-modellen og Y-modellen, at E ingen dvb-t2 tuner har.
Er det korrekt?
Vil også være en stor forskel hvis du har DVB-T signal. Dette vil formentlig være et must, om ganske kort tid.
Af kskruger
Jeg tænker - Man returnerer vil ikke en VT30, med mindre der er noget galt. Her tænker jeg på buzzing og larmende blæsere, som denne model desværre her en del problemer med.
Af PhDream
Der er altid en grund til, at folk returnerer et tv, og det er ikke bare fordi de har fortrudt købet. Det er jo ikke en nem sag at pakke et tv ned igen, finde en fragtmand, betale for returfragt, osv. Det er altså ikke petitesser, der gør, at man vælger at gå igennem "retur-møllen".
Af reslfj
MigSelv skrev:Vil også være en stor forskel hvis du har DVB-T signal. Dette vil formentlig være et must, om ganske kort tid.
Medmindre du er sikker på, at du aldrig vil se TV2, så er DVB-T2 da helt nødvendig på en 42" skærm, hvis man bruger antenne.

DVB-T er en død sild - der kun opretholdes så længe der endnu ikke er mange DVB-T2 modtagere i folks hjem.

Lars :)
Af Mysen
reslfj skrev:
MigSelv skrev:Vil også være en stor forskel hvis du har DVB-T signal. Dette vil formentlig være et must, om ganske kort tid.
Medmindre du er sikker på, at du aldrig vil se TV2, så er DVB-T2 da helt nødvendig på en 42" skærm, hvis man bruger antenne.

DVB-T er en død sild - der kun opretholdes så længe der endnu ikke er mange DVB-T2 modtagere i folks hjem.

Lars :)
Til gengæld er det jo mange penge at spare, hvis man har Yousee, waoo eller lign.
Jeg er dog enig med de andre i, at risikoen for fejl er stor på en returneret model.
Af Kajs Bodega
kskruger skrev:Jeg tænker - Man returnerer vil ikke en VT30, med mindre der er noget galt. Her tænker jeg på buzzing og larmende blæsere, som denne model desværre her en del problemer med.
Præcis! Ligeledes kan man også købe en UE46D7005 til 9999,- på siden, men her vil jeg mene der er relativ stor chance for at få en model med bleeding/backlight problemer. Og på denne VT30 skal man også have in mente at den er returneret for en grund - muligvis pga. buzzingproblemer, som du nævner..