Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har købt et UE40D5004 i bilka på tilbud, der står følgende i specs:

"Connect Share
Afspil fra alle dine digitale enheder. ConnectShare™ Movie omdanner dit TV til et underholdningscenter. Se film, billeder og musik direkte fra din USB-hukommelse eller en harddisk."

Jeg putter så glad lidt tegnefilm i AVI format på en usb stick i TV'et. Og den finder USB enheden. Så lam jeg vælge og jeg vil "Lyd eller Billed" hmm ingen af delene jeg vil (mit barn vil) se peter pedal.

Kan ikke få det til at andet, jeg ringede til Samsung kundeservice, det hjalp ingenting. De lovede at ringe tilbage i dag men har de ikke gjort. Den søde pige spurgte om jeg kunne se foto's fra usb sticken prøve at forklare hende at det kunne jeg godt men det var jo faktisk ikke det jeg ringede og bad om hjælpe til :-)

Der skulle vel ikke side et klogt hoved som lige kan fortælle mig, hvad dælen der er galt. Og om jeg bare skal aflevere det i Bilka igen og sige tak for lån. Også finde et andet.

Håber på hjælp

Thomas
Af Thomas Fisker
D5004 understøtter ikke film fra usb, bilka må have skrevet forkert i teksten.

Jeg synes du skulle aflevere tv'et tilbage, og måske købe en D5005, som er et "rigtigt" samsung tv ;)

En anden mulighed er at du køber en medieafspiller som f.eks. WDTV Live, der kan klare afspilningen for dig. Den kan erhverves for 599,-
Af Coolsmurf2010
Så er tv byttet bilka fattet hat af hvad der skulle være galt med det, de tog det bare retur...og jeg købte et 40d5005 i stedet for og det virker ihverfald.