Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej! :o)

jeg er ret "ny" i denne fantastiske fladskærmsverden og står over for mit første køb 8)
(jeg var en af de der hippier der bare ik syntes det gav mening at have TV)
;)

Jeg har lært en masse takket været dette forum, og nu har jeg altså lige et spørgsmål der har generet mit hoved længe...når der nu står at man kan "optage" til USB...hvordan funker det..og jeg mener...fylder det ik en hulens masse?
Hvad skal man ca. regne med? Jeg mener en DVD fylder nemt en del GB...det skal da være mere en ret stor USB disk før det kan betale sig eller?

Håber at blive lidt klogere..

På forhånd tak for hjælpen
B
Af Mysen
Hvor mange timers optagelse har man brug for?
Prøv at tænke på at en dvd kun er på godt 4gb, og at man kan få harddiske på en faktor hundredvis af denne størrelse. Så betyder det, at der kan være hundredvis x 2 timer på en harddisk.

Jeg har ca. 300 gb at optage på, og det er rigeligt for mig. Det er ikke noget ved at gemme en hel masse serier og film, for der er alligevel ikke ordentlige sorteringsmuligheder. Men jeg har da glæde af, at kunne sætte børne-tv på, når jeg vil ha' ro, og jeg kan optage ting, jeg ikke har mulighed for at se på det tidspunkt, det sendes.

Husk, at man ikke kan se andre kanaler, mens man optager. Ellers fungerer det udmærket.