Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Xenjo
Jeg får ikke brugt denne ultra lækre skærm siden jeg har købt ind til nvidia Vision Surround.

Hvad er den værd og er der nogle der vil byde på den?

Dell U2711 Ultrasharp 27# WIDE TFT TCO-03 BLACK
Købt ved dustinhome.dk 2010-06-03.
Der skulle gerne være noget reklamationsret tilbage hos Dustin, men ifølge Dell er der garanti indtil 07-05-2013.
Den har været i brug siden modtagelse, men virker perfekt og er pæn.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nyprisen ligger på lige under 5.000 kr., så mon ikke du kan skrabe 3.500 kr. sammen for den? En lækker skærm jeg kun kan anbefale og hvis jeg ikke allerede havde en, så var det nok mig du skulle handle med ;)

Ifølge Dell selv, så er alle deres skærme omfattet af deres onsite-service (altså dem der på forhånd er dækket, såsom U2711) i garantiperioden, så man ikke behøver kontakte Dustin ved eventuelle garantisager. Jeg har selv før prøvet denne service og det fungerer upåklageligt med pick-up på adressen samtidigt med at den nye skærm afleveres.
Af Xenjo
Jeg er også lidt ærgelig over at skille mig af med den. Men finanserne dækker altså ikke 3 x U2711, så har måtte finde mig noget billigere.
Af jakob1703
Jeg kunne evt. godt være interesseret i den :) , men skal lige have undersøgt nogle ting om den i morgen så.
Af Xenjo
Skærmen er ikke solgt endnu. Højeste bud pt er 3500,-
Af Thorsager
Nu er det længe siden sidste post i tråden - er skærmen solgt ?
Af Xenjo
Skærmen er blevet solgt.