Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle

Jeg har siden midten af april modtaget mellempakken fra Yousee helt uden problemer. Men så i mandags forsvandt alle kanaler fra mit tv. Da jeg lavede en ny søgning, kan jeg kun se DR1 og TV2. Resten af kanelerne er blot sort skærm. Kanal navnet står i menuen (3+, zulu osv) men viser blot sort skærm.

Jeg har intet ændret i mine kabler eller andet. Yousee siger at der ingen fejl er på signalet, så de mener at det kan være mit antennekabel der er problemet? Men det kan vel ikke ændre sig fra dag til dag?

Jeg håber i kan hjælpe :)

Og er der evt. nogle som ved hvor jeg kan købe et Yousee godkendt kabel på omkring 6-7 meter på Frederiksberg?

Forresten, mit tv er et panasonic x42y tror jeg det hedder?

MVH
Af shh
Du er ikke ved en fejl kommet til at sætte TV'et over på DVB-T (alm antenne/boxer-tv) tuneren fremfor DVB-C (kabeltv) som yousee jo kører på?

Hvis du kører på DVB-T, kan det forklare at du kun kan se de nationale kanaler.
Af Stallknecht
shh skrev:Du er ikke ved en fejl kommet til at sætte TV'et over på DVB-T (alm antenne/boxer-tv) tuneren fremfor DVB-C (kabeltv) som yousee jo kører på?

Hvis du kører på DVB-T, kan det forklare at du kun kan se de nationale kanaler.
Nope. Har jeg dobbelt tjekket flere gange ;)
Af Rommel
Du bruger det rigtige netværks id?
Har du prøvet at putte tv'et, tilbage til Fabriksinstillingerne, og så lave en ny kanalsøgning?