10 aug 2011, 22:56
Hej Alle,
Endelig fandt jeg mit drømmefjernsyn! KDL-55EX720
55" edgeLED pakket ind i en tilpas tynd ramme af Sony, og til en pris der kunne forsvares hos kæresten
Størrelsen er perfekt til vores stue med den afstand vi sidder til skæmen, og med den tilpas matte overflade på panelet, ligger man ikke alt for meget mærke til vores husgavl af vinduer.
MEN nu, 8 dage efter køb, ser jeg til min skræk at skærmen har fået gæster.
2 stk torden fluer er flyttet ind i panelet, og sidder dejligt varmt og lyst midt i det hele
SUK!
Før dette TV, har jeg de sidste 6 år, haft to forskellige LCD skærme fra LG, og har aldrig oplevet dette.
Kan det være rigtigt at dette kan ske.
Sony plejer da, om nogen, at lave deres apperater i ordentlig kvalitet.
Er der mon noget jeg kan gøre??
Kontakte Fona, eller måske Sony?
To tordenfluer kan jeg måske overleve.
Men hvis jeg får to tordenfluer i løbet af 8 dage, hvordan ser mit panel så ud om 2-3 år?!
Far er skuffet.
Anyone with advice?
Endelig fandt jeg mit drømmefjernsyn! KDL-55EX720
55" edgeLED pakket ind i en tilpas tynd ramme af Sony, og til en pris der kunne forsvares hos kæresten
Størrelsen er perfekt til vores stue med den afstand vi sidder til skæmen, og med den tilpas matte overflade på panelet, ligger man ikke alt for meget mærke til vores husgavl af vinduer.
MEN nu, 8 dage efter køb, ser jeg til min skræk at skærmen har fået gæster.
2 stk torden fluer er flyttet ind i panelet, og sidder dejligt varmt og lyst midt i det hele
Før dette TV, har jeg de sidste 6 år, haft to forskellige LCD skærme fra LG, og har aldrig oplevet dette.
Kan det være rigtigt at dette kan ske.
Sony plejer da, om nogen, at lave deres apperater i ordentlig kvalitet.
Er der mon noget jeg kan gøre??
Kontakte Fona, eller måske Sony?
To tordenfluer kan jeg måske overleve.
Men hvis jeg får to tordenfluer i løbet af 8 dage, hvordan ser mit panel så ud om 2-3 år?!
Far er skuffet.
Anyone with advice?