Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle sammen

Jeg er i gang med at finde den bedste 19 tommer skærm man kan finde under 4000 kr.

indtil videre er jeg kommet frem til Samsung 971p men kan ikke rigtig finde nogle tests der understøtter mig i at det er den bedste skærm man kan købe til professionel brug. Dvs at panelet er optimalt og farverne er rigtig gode.

Er der nogen der kan understøtte min forventning til 971p eller er der nogen der har andre forslag til bedre skærme?

på forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Rasmus har 971P stående lige nu, så hvis du venter lidt, så er der nok en anmeldelse på vej.
Af mogwai
*weee* det vil jeg glæde mig til :) kan nemlig lige se at den er kommet i sort på edbpriser.

Gad vide om han også kigger på stander problematikken. 970 havde nemlig store problemer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den nye er noget stivere i sin stand og har knækket anderledes. Om det er nok er så en anden sag. Indtil videre ser der desuden ud som om Samsung har droppet deres dithering-crap med 971P modellen, hvilket jo er yderst positivt nyt.
Af mogwai
Nu har skærmen været et godt stykke tid på markedet - så det er vel ikke så stor en nyhed :D Der er ingen der ved hvornår den anmeldelse ser dagens lys?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har undersøgt standeren i testen og umiddelbart virker den både hårdere og mere "holdbar" end foden for 970P, og jeg tror den vil holde skærmen oppe i længere tid. Det er selvfølgelig altid svært at kigge ind i fremtiden på den måde, men jeg tror problemet er mindre på 971P.

Testen kommer online i slutningen af denne uge eller starten af næste uge. :)