Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har en KDL 46WE5 fladskærm, hvor jeg kan sætte USB stik i, men det er ikke alle filer der kan ses. Jeg kan blandt andet ikke se video optagelser fra USB stikket. Kan jeg ændre filnavne på billeder og videoer til noget der fungerer, eller er det på grund af den måde optagelserne er lavet på? Jeg kan heller ikke se noget fra min eksterne harddisk, som tilsluttes min pc kun med USB. Det er en: Memorex Ultra TravelDrive™ 160GB. Diskdrev: 160 GB, 5400 rpm, 6.35 cm (2.5 ").

Er det mig der har misforstået noget med USB?

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det hjælper ikke noget at ændre filnavnene, for filen er stadig "kodet" i et andet format.

Det er ikke garanteret, at alle formater kan afspilles gennem USB-stikket og det varierer meget, hvilke formater hver producent (og hvert TV-model) vil afspille.

Mit bedste bud er dog at søge efter en opdatering til Tv'et på Sonys hjemmeside. Den kan efterfølgende lægges ned på en USB-nøgle og så kan man opdatere softwaren i Tv'et på den måde. Det kan muligvis give dig flere muligheder.