Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har lige købt et nyt Samsung tv, men jeg kan ikke rigtig få styr på hvordan jeg indstiller kanalerne rigtigt.

Jeg har Yousee og når jeg prøver at lave en automatisk søgning og vælger kabel får jeg kun 20 kanaler. Mangler altså en del. Jeg skal da ikke vælge luft vel?

Håber nogle kan hjælpe.

På forhånd tak. :)
Af MatHan
Det hjælper lidt når jeg vælger LUFT, men det er ligesom om den ikke finder de digitale kanaler.
Af MatHan
Fandt ud af det, skulle bare indtaste netværks id når jeg søgte på kabel.
Af MatHan
Nu har jeg dog også en masse kanaler liggende som der bare ikke er noget på, hvordan får jeg dem fjernet? Det er altså kanaler som jeg ikke har i min tv-pakke og der derfor ikke er noget signal til.
Af Peter Schrøder
MatHan skrev:Nu har jeg dog også en masse kanaler liggende som der bare ikke er noget på, hvordan får jeg dem fjernet? Det er altså kanaler som jeg ikke har i min tv-pakke og der derfor ikke er noget signal til.
Du kan tilføje de kanaler, du kan se, i listen over favoritter, og sætte tv'et til favoritliste. Så vil den springe de tomme kanaler over når du bladrer.
Du kan også vælge at slette de tomme kanaler, for desværre viser guiden ikke kanalerne efter favoritlisten. Har du betalingskanaler som ligger langt nede på listen, kan du give dem et nyt kanalnummer som rykker dem frem til de øvrige kanaler.
Af Steen_P
MatHan skrev:Nu har jeg dog også en masse kanaler liggende som der bare ikke er noget på, hvordan får jeg dem fjernet? Det er altså kanaler som jeg ikke har i min tv-pakke og der derfor ikke er noget signal til.
Modtog mit TV igår, og havde samme "problem" som dig. Ved et tilfælde faldt jeg over en tråd (vistnok i dette forum), hvor der stod noget med netværksID=100 - så det var det jeg indtastede.
Jeg aner ikke, om det er korrekt, men det ser rigtigt ud på kanaloversigten.
Af onlinehero
Jeg bliver lige nødt til at genoplive denne tråd. For jeg har samme problem lige nu. Hvad er løsningen?