Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej guys.

Har et panasonic TX-L42U10E som er 17 måneder gammelt.Det slukker af sig selv og står og klikker med ca 1 min mellemrum,skærmen bliver tændt så den er grå og går så i sort igen,samtidig blinker lampen grønt.

Det forekom meget sjældent i starten så gjorde ikke noget ved det,men nu sker det hver dag og der går længere og længere tid før der kommer billed på skærmen igen.

Jeg er faktisk lidt bange for det ikke åbner igen,det har stået sådan i over 1 time nu,hvilket er en klar rekord.

Jeg har slået aut.opdatering fra og rodet i menuen men kan ikke få øje på nogle steder der måske kunne hjælpe mig.

Hvad siger i ? hvad skal jeg gøre ?

Mvh pana

Edit

Har lige set den anden pana tråd som ligner min,dog med en anden model.Jeg ved ikke om denne tråd er overflødig nu,men vil på den anden side elelr ikke hijacke den anden tråd.
Af panapana
Hej

Ja det har jeg også tænkt på,men har hørt så mange historier om dårlig service.Tror du ikke de vil sige det er min egen skyld ? Jeg har ikke garanti ud over de 2 års reklamationsret som du skriver.
Af Cutter
Du skal ikke bruge en garanti når din reklamationsret gælder.
Det tyder på at det er noget inde i dit Tv der er gået i stykker og at det nok ikke er dig der fået Tv'et til at gøre sådan. - Din reklamationsret gælder her!

Ta' kontakt der hvor du har købt Tv'et og find ud af hvordan de klare reklamationer,,, -det må ikke koste dig noget! (eller jo, hvis du selv køre det der ned)