Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Selv om julen er hjerternes tid, så er ikke alle lige venligtsindede. Serveren, som Flatpanels ligger på, blev angrebet i dag 17:30, hvilket bragte den i knæ sammen med et par andre hjemmesider, der også er tilknyttet systemet.

Flatpanels er oppe på benene igen og der er intet gået tabt. Angrebet kører dog stadig, men ikke med samme aggressivitet, så serveren står imod.

Vi beklager dog nedetiden, men vil gerne benytte lejligheden til at takke folkene der brugte tid på at få serveren op og køre igen.

Nu er det dog jul, så vi skal være positive i sindet. Så vi håber vores juletema vil bringe glæde til de besøgende. I hvert fald en god jul herfra.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... hvilket juletema?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er n00b til internet explorer...
Brugeravatar
Af yksa
godt nok er jeg noob, men hvilken side snakker i om? ;) !:(
Brugeravatar
Af klh
Prøv at taste Ctrl+F5 på forsiden og læg mærke til toppen af siden ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Julemanden skulle pakke gaver ind til alle de søde her på siden, hvilket begrænser sig til Rasmus, som han sagde - så vi har skiftet til en ny cool top her i juletiden.

Læg lige mærke til hvordan sneen falder og hvordan vinden hiver i fnuggene. Det er sku i orden Torben.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det er mig der sidder og hiver i snefnuggene, hvis der er nogen der skulle være i tvivl... Vindstyrken og retningen skifter desuden fra gang til gang 8)
Brugeravatar
Af klh
Uhh, stemningsfuldt :)
Brugeravatar
Af yksa
pyha rasmus jeg troede det var tordendyr som randte inde i min skærm ;)
hvad med juletemaet og vintertemaet sammentidig?