Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Overvejer at skifte fra vores lokale lille antenneforening som udsender analogt signal til CD, men jeg har læst flere steder at der sat-box har problemer med både det ene og det andet.
Er det stadig sådan?

Er det noget med at CD kommer med en ny boks til efteråret ( TiVo) ?

/Thomas

PS har stadig et CRT TV mener det ryger altså, når vi skifter udbyder
Brugeravatar
Af MigSelv
Min Canal Digital HDD boks, fejler i ny og næ, ved serieoptagelse. Mine bokse uden HDD har ingen issues, men er heller ikke lige så avancerede som HDD boksen.
Af Backfixer
Som jeg læser overstående, kører den boks uden Harddisk optager fint nok.
Kan jeg så bare vælge den og så vælge en fladskærm der har mulighed for noget extern USB harddisk og så optage på den istedet at bruge CD harddisk boks?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Backfixer skrev:Som jeg læser overstående, kører den boks uden Harddisk optager fint nok.
Kan jeg så bare vælge den og så vælge en fladskærm der har mulighed for noget extern USB harddisk og så optage på den istedet at bruge CD harddisk boks?
Nej, det er desværre ikke muligt. Boksen tilsluttes via f.eks. HDMI eller scart. Tv med optagefunktion kan ikke optage på signaler, der kommer ind fra eksterne kilder. Kun på Tv-signaler der kommer ind direkte gennem Tv-stikket.