Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jay
Jeg har lige fået købt et CA-Modul, så jeg kan se betalingskanaler på mit Samsung LE26C455 og har i den forbindelse et par spørgsmål jeg håber folk kan hjælpe mig med :-)

Selve CA-modullet stikker ligesom ud i siden af TV'et således at man kan se det. Jeg er lidt i tvivl om jeg har sat det rigtigt i (det virker, så umiddelbart vel ja), eller om det bare er enormt dårlig design. Kan det virkelig passe at man skal kunne se modullet når man kigger på fjernsynet forfra? Kan man få et mindre modul?

Jeg har taget et billede af det:
http://img121.imageshack.us/img121/5021/img2256q.jpg

Dernæst undrer jeg mig over at det tager så lang tid at skifte kanal. Det skal siges, at TV'et i forvejen tager omkring 2-3 sekunder om at skifte imellem FTA-kanalerne, men skift imellem Boxer-kanalerne tager endnu længere tid, omkring 4-5 sekunder. Skal det virkeligt tage så lang tid?
Af JesperKeller
Hej Jay

Jeg kender desværre ikke til et mindre CAmodul. Evt kunne du anskaffe dig en Boks til Boxer og bruge den, men selvfølgelig ødelægger det jo ligesom skærmens funktioner.

Det er uheldigt, for når jeg kigger bag på min skærm, har jeg stadig 5-7cm før mit camodul rammer kanten,

Jesper Keller