Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Placeringen af mit MX6000 TV er efterhånden ved at være en fare for tyrannen på 80 cm derhjemme, så for at undgå at han en dag hiver de 45 kg ned over sig, så vælger vi nu at give TV'et væk.

Der er tale om et sort MX6000 i fin form fra 2002. Jeg har en motorstand i højglans sort med 2 aluhylder i (jeg kan ikke finde billeder på Google af den model). Højspændingsenheden er skiftet i 2006.

Der medfølger IKKE en fjernbetjening, da jeg kun har en Beo4, som i sig selv er 1000 kr. værd.

Det kan afhentes i Søborg og jeg vil godt hjælpe med at bære det ned i bilen :)
Af BrianH
Jeg vil gerne have det :-)
Kan det bruges uden fjernbetjening? Tændes, slukkes, skifte kanal og justere lyden?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tænd ja
Sluk ja
Skift kanal... ja, opad

Alt andet nej :)

Du skal have en fjernbetjening til. Du kan bruge både en Beolink 1000 eller en Beolink 4. Jeg vil helst ikke af med min egen, da jeg har andet B&O-udstyr stående, som den bruges til.

Tag et kig i den blå. Eks.:
http://www.dba.dk/fjernbetjening-beo4-b ... -74794490/

Jeg glemte helt: Jeg har også et Masterlink-interface til TV'et (den kan normalt ikke køre i Masterlink), så den kan bruges sammen med andet B&O udstyr. Dvs. den kan i realiteten bruges som radio, CD-afspiller mv. hvis du har et B&O-anlæg stående et andet sted.
Af BrianH
Det ser ud til at man kan få en fjernbetjening til en nogenlunde fornuftig pris...

Jeg har ikke noget B&O i forvejen, men har et værrelse, hvor der sagtens kunne stå sådan et tv :-)

Så det tager jeg :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Super. Jeg smider en PM med et telefonnummer, så kan vi aftale nærmere. Det er ikke sådan at jeg står og er ved at kyle det ud af vinduet i morgen, så det er ikke et krav at det hentes pronto.
Af BrianH
Tak for B&O :)
Det er et super tv med super lyd, så det er jeg glad for.

Det slår ikke selv over på scart, når jeg sætter DVB-C boksen til. Men indtil jeg får en fjernbetjening kan jeg skifte mellem de kanaler der allerede er kodet ind.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nåh ja, der er du også bundet af hvad jeg har indkodet på forhånd...