Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SenZer
Jeg har set lidt på PANASONIC 3D TX-P50GT30E

Det ser utrolig lækker ud flat og nogen gode forbedringer i forhold til de ældre. Dog tror jeg ikke at jeg vil komme til at bruge 3D så meget. Er der et tv der er tæt på det samme uden 3D og til billiger penge. Eller er det bare det værd at købe 3D selv om jeg nok ikke vil bruge det hver uge.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
G30 var en mulighed. Din overskrift er meget intetsigende, så jeg har ændret den. Tænk lidt mere over den i fremtiden.
Af SenZer
Det har du helt ret i. Ved sku ikke lige hvad jeg tænkte over. :D Jeg vil da lige kikke lidt på dit bud :)
Af SenZer
Nu spøger jeg måske lidt dumt men er GT30 og G30 stort set ikke det samme tv? hvor GT30 bare er med 3D? Synes dog at jeg læste at stikkene på GT30 vente på den måde som folk havde efter spurgt.
Det virker som et rigtig godt bud og tror nok også det ender med det. Da Bare for at se 3D kommer det måske til at koste 7000kr mere.

Men self hvis andre mener de har bedre bud må de da endelig skrive :)
Af Mysen
Der er et bedre antireflektivt filter på GT30, den er tyndere, og der er et andet panel i. Men de hedder næsten det samme, og ud fra tests virker det til, at det er håndtering af lys, 3D og design der betegner de nævneværdige forskelle.
Af SenZer
Så måske det var et bedre bud pga de ting du nævner. jeg har pengene så måske jeg bare skulle tag det pga de ting også tag 3D som bonus senere hvis jeg vil havde det.
Af red_martians
Hvis du stadig kan skaffe en V20 fra sidste år, har du det bedre sort-filter som er i GT30 og VT30.
Sidst jeg så priserne på V20 lå de faktisk under G30, og foruden et par features, er det en meget mere lækker skærm end G30, og kvalitetesmæssigt tættes på en VT30.
Af maskus
red_martians skrev:Hvis du stadig kan skaffe en V20 fra sidste år, har du det bedre sort-filter som er i GT30 og VT30.
Sidst jeg så priserne på V20 lå de faktisk under G30, og foruden et par features, er det en meget mere lækker skærm end G30, og kvalitetesmæssigt tættes på en VT30.

V20 kan fåes i hifi-klubben på Åboulevarden... og ja, det er stadig et godt TV... så enig der!

/mk
Af THM
GT30 er et bedre tv end G30, udover pro panel og design har den også bedre HD billedkvalitet...
er iøvrigt enig i at V20 er et klasse tv. der har iøvrigt også været gode tilbud på vt20, ved ik om der er flere tilbage 8)