Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af padawan
Jeg har et problem med mit nye 42pfl7403 fjernsyn der burde kunne modtage digital kanaler, men kan får simpelhen ikke muligheden for at indtaste min netværks-id fra you-see. Den står til at have de forskellige MPEG4, dvb-c og dvb-t. Men får ikke mulighed for at kode dem på noget tidspunkt. Har før haft lillebroren til den, hvor der intet problem var. Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd
Af padawan
Har prøvet at opdatere mit software, men det ser ikke rigtig ud til at hjælpe
Af DavidHimself
På mit 5405, popper den ikke op og spørger - jeg skal selv ind i indstillinger inden jeg sætter kanalsøgningen igang!?
Ved ikke om den info hjælper dig :)
Af padawan
Mit problem er følgende:

Opsætning--> installering --> kanalinstallation --> auto-installation --> vælg land (Danmark) --> også søger den ellers bare analog kanaler, selvom der står digital kanaler også, så finder den 0. Hvor imod analog kanaler opdateres til 33.

Få min gamle philips skærm skulle man i slut processen, indtaste netværks-id, hvilket giver meget god mening. Men denne option bliver ganske enkelt ikke tilbudt.
Af Mysen
Det er jo ikke helt ny længere dit tv, og jeg tvivler på, at der er DVB-C tuner i, som kræves til Yousee.
Jeg mener altså at denne model kun har DVB-T og det er disse kanaler du finder, når du søger.

Jeg gætter bare, så hvis du har dvb-c tuner i, kan du bare ignorer mit input 8)
Af DavidHimself
Mysen skrev:Det er jo ikke helt ny længere dit tv, og jeg tvivler på, at der er DVB-C tuner i, som kræves til Yousee.
Jeg mener altså at denne model kun har DVB-T og det er disse kanaler du finder, når du søger.

Jeg gætter bare, så hvis du har dvb-c tuner i, kan du bare ignorer mit input 8)
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=8 ... 0600461770 (Midlertidigt udsolgt - det må være en rest de har fundet et sted ;) ) forudsat der er H modellen og ikke D, så skulle den være klar!