Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej kære venner :D

Jeg er ved at skulle have et nyt fjernsyn, og dermed har jeg jo fundet en masse info omkring de forskellige jeg har kigget på,

I Starten var jeg meget opsat på at skulle have Denne Philips 46" LED-TV 46PFL8605H Skærm, men efter som jeg har læst anmeldelsen på skærmen er jeg ikke helt sikker, da jeg er meget skeptisk angående det med at skærmen reflektere en masse lys...

- Den anden jeg har kigget meget på er Denne Samsung LE46C755 super lækkre skærm, dog har jeg kun lige læst det som der står på siden ingen anmeldelse..

- Det Tredje jeg har kigget på er Denne Samsung 46" 3D LED-TV UE46D651 Den ser Virkelig god ud, men har heller ikke læst nogle anmeldelse på den endnu. !

- Hælder dog selv mest til Samsung 46" 3D LED-TV UE46D651 - Da den ser meget perfeckt ud - men hvad synes i ?

Jeg kunne godt tænke mig vis der var en som kunne forklare en smule omkring de skærme her - om Hvilken af dem som er værd at købe
- Eller hvilken en af de 2 du ville vælge vis du var mig..

Vis du har andre forslag til en anden skærm så kom endelig ! MAX pris er omkring de 10000,- Kr
Det som jeg primært skal bruge en skærm til, er for det første film / Tv / En smule ps3 spil ( Som fifa når drenge kommer over ) - Så det vigtigste er at billedet er i top ( Inklusiv Full HD og 1080P Selvfølgelig )
- LED eller LCD!
- Alt det med Internet&3D på er pænt lige meget!
- Skærm størrelse - MIN 40" - MAKS 50"
- Ambilight Kunne sikkert være en god ting at have med, dog ikke et krav...

- Håber der er en som kan hjælpe mig, da jeg ikke er vildt populær indenfor denne branche
- og så jeg ikke får købt katten i sækken :)

På forhånd Tak

Mads.